De Mailchimp activity feed geeft je op micro-niveau informatie over het gedrag van je lezer.
Waar je de activity feed vindt en hoe je ‘m filtert lees je hier.
Lees meer»De Mailchimp activity feed geeft je op micro-niveau informatie over het gedrag van je lezer.
Waar je de activity feed vindt en hoe je ‘m filtert lees je hier.
Lees meer»Starten voor je er klaar voor bent is starten voordat alles perfect is. Gewoon beginnen terwijl de verf nog nat is. Want ook zonder website, social media kanalen of logo kun je klanten bedienen.
Lees meer»Voor je een Mailchimp account gaat deleten moet je eerst even nadenken of het misschien ook genoeg is om je account tijdelijk te pauzeren. Maar als je het zeker weet, dan kun je hier lezen hoe.
Lees meer»Warm bellen is het bellen van mensen die je al kent. Dit kan een leuke manier zijn om klanten te krijgen. Want ergens binnenkomen met een introductie is natuurlijk wel fijn.
Lees meer»Een salesfunnel met dynamische content: je laat je aanbod alleen zien aan mensen die nog niet gekocht hebben.
Lees meer»Een nieuwsbrief forwarden met MailerLite is erg gemakkelijk. En je kunt ook aangepaste content laten forwarden.
Lees meer»Je test e-mail komt niet aan. Dat ziet er verontrustend uit, maar meestal is er niet veel aan de hand. Lees hier de oorzaken en wat je kunt doen.
Lees meer»“View this in your browser” vind je bovenaan elke nieuwsbrief. Dat kun je beter niet weghalen want dat heeft een functie. Maar je kunt het wel vertalen.
Lees meer»Door dynamische content te gebruiken kun je uitererst gericht mailen. Want je kunt het zo regelen dat jij bepaalt wie je content ziet en wie niet.
Lees meer»Waarom verwijzen mensen naar je bedrijf. En hoe kun je mensen stimuleren om te verwijzen naar je bedrijf?
Lees meer»