Marketing strategie van MailerLite

Marketing strategie van MailerLite: inbound marketing. Inbound marketing betekent dat je mensen aantrekt. Je trekt ze naar je toe via de zoekmachines of via de social media. Het is een marketing strategie waarbij je niet gaat pushen om te verkopen. Je helpt mensen gewoon en je inspireert ze. En omdat mensen dat leuk vinden zou het best eens kunnen dat ze terugkomen, blijven en klant worden.  Lees verder

LinkedIn broadcasts uitzetten

LinkedIn broadcasts uitzetten: in sommige situaties is het een goed idee dit te doen voordat je je profiel gaat bewerken. In dit artikel vertel ik je hoe je dit kunt doen. En natuurlijk ook hoe je de broadcasts weer kunt aanzetten als je klaar bent met het bewerken van je profiel. Het is heel sociaal om dit te doen, want lang niet alle wijzigingen aan je profiel zijn interessant voor je netwerk. Lees verder

Link trigger in Mailchimp gebruiken

Link trigger in Mailchimp: vaak hoor ik dat dingen bij Mailchimp niet kunnen. Omdat Mailchimp ze niet heeft. Of omdat het systeem ergens niet geschikt voor zou zijn. Link trigger is één van de dingen waarover ik vaak hoor dat Mailchimp het niet heeft. Maar Mailchimp heeft dat wel. Hier kun je lezen hoe je link trigger gebruikt in Mailchimp.  Lees verder

Extra account op Twitter

Extra account op Twitter: wanneer is dat zinvol? Het is op Twitter heel gemakkelijk om meerdere accounts aan te maken en dit lijkt soms ook logisch. Ik heb er daarom over nagedacht wanneer het wenselijk of zelfs noodzakelijk is een extra account op Twitter aan te maken. Om het antwoord op deze vraag helder te krijgen, is het nodig dat je je jezelf deze vraag stelt: Lees verder