E-mails voor een asperge arrangement

Informatie vastleggen voor een goede e-mailstrategie

Voor een goede e-mailstrategie moet je informatie vastleggen. Want doordat je informatie vastlegt, kun je heel gericht mailen. Voor je lezer is dat ook heel fijn, want die krijgt alleen e-mails die passen bij zijn of haar interesses. En dat is een stuk leuker dan dan wanneer je allerlei e-mails krijgt waar je eigenlijk helemaal niets aan hebt. Hier vertel ik je een waargebeurd verhaal en hoe je interesses vastlegt plus hoe je die informatie kunt gebruiken. Het verhaal van de asperges:

tijd besparen op online marketing

Tijd besparen op online marketing

Tijd besparen op online marketing doe je in de eerste plaats door te automatiseren wat je kunt automatiseren. Natuurlijk kun je ook iemand inhuren om alles voor je te doen en dat bespaart je zeker heel veel tijd. Maar begin eerst eens met automatiseren zodat je de hulp die je eventueel inhuurt niet hoeft in te zetten om onzinnige werkjes te doen die eigenlijk best geautomatiseerd kunnen worden. Hier een paar zaken die je heel gemakkelijk kunt automatiseren.

wanneer ben je succesvol?

Wanneer ben je succesvol?

Wanneer ben je succesvol? Heb je daar wel eens over nagedacht? Want het is belangrijk dat je hierover niet in het duister tast. Besef dat er nooit iemand zal komen die je vertelt dat je succesvol geworden bent. Jij moet zelf bepalen wanneer je succesvol geworden bent. En dat moet je niet ad hoc doen. Als je succesvol wilt worden, dan moet je een plan hebben dat leidt naar succes. Want alleen dan ben je er zeker van dat het waar is.

welkom e-mails

Welkom e-mails: pak je kans

Welkom e-mails zijn geweldige kansen, want het zijn de e-mails die het best gelezen worden. Mensen vinden je nog leuk, zo direct na de start ;) Dat moet je eigenlijk gebruiken natuurlijk. De open rate van een welkom e-mail is geweldig hoog. Denk hierbij gerust aan 80% tot 90%. Een dergelijke hoge open rate zul je zelden bereiken met andere e-mails. Daarom wil ik me nu eens bezig houden met de inhoud van welkom e-mails.

indeling van je e-mail

De indeling van je e-mail

Denk je wel eens na over de indeling van je e-mail? Want het lijkt zo gewoon: een logo bovenaan, een inleiding, een verhaaltje, soms zelfs heel veel verhaaltjes, en dan een button. Nog een afsluiting en een voettekst. Zo zien de meeste e-mails eruit. Maar doen die e-mails ook wat je ervan wilt? Bereik je je doelen ermee? Of heb je geen doel voor je e-mail gesteld en ben je daarom al tevreden als een paar mensen ‘m lezen?

hoe vaak moet je bloggen

Hoe vaak moet je bloggen?

Als contentmarketing de kern van je marketingstrategie is, dan is het belangrijk dat je niet alleen iets publiceert als je daar zin in hebt. De kunst is dat je volgens een vast ritme iets publiceert. Liefst op een vaste dag en een vaste tijd. Zodat je hoeveelheid content steeds meer groeit. Een vast ritme voor je publicaties is moeilijk, want is altijd wel iets dat onmiddellijk aandacht vraagt. Daarom moet je je voorbereiden op hindernissen. Maar hoe vaak moet je bloggen?

Scroll naar boven