Blog

Verzendtijd optimalisatie

Verzendtijd optimalisatie van Mailchimp

Optimale verzendtijd voor je nieuwsbrief: wat is de beste dag om een nieuwsbrief te versturen? Hoe kun je de verzendtijd optimaliseren als je de gratis versie van MailChimp gebruikt? En hoe werkt verzendtijd optimalisatie als je de betaalde versie van MailChimp gebruikt? Hier leg ik uit hoe je dit doet in alle versies. Of je nou de legacy versie gebruikt, of Mailchimp Free, Standard of Essential of zelfs Premium, een vorm van verzendtijd optimalisatie kan altijd.

Pay.nl betaallinks

Pay.nl betaallinks

Betaallinks zijn vaak de goedkoopste oplossing als je iets kleins wilt verkopen via je WordPress website. In dit artikel wil ik het hebben over Pay.nl betaallinks. Je kunt bij Pay.nl een betaalschermpje maken waar mensen gemakkelijk via iDEAL of MisterCash of zoiets kunnen betalen. Pay.nl betaallinks Pay.nl is een betalingsprovider, net zoals Mollie, Sisow en … Lees verder Pay.nl betaallinks

Gravity forms

Gravity Mailchimp en iDEAL

Gravity Mailchimp iDEAL, een mooie combinatie. Stel dat je een betaalde e-mail serie wilt verkopen of dat je een klein aantal producten online wilt verkopen. Als een webshop te veel van het goede is, juist dan is Gravity Mailchimp iDEAL een prachtige combinatie. Gewoon iets kleins  voor een paar producten. Gravity Mailchimp iDEAL Gravity Mailchimp … Lees verder Gravity Mailchimp en iDEAL

mond tot mond

Mond tot mond

Mond tot mond reclame is de beste reclame die je kunt krijgen. Daarom zou het fijn zijn als je deze vorm van reclame zou kunnen stimuleren. Dat kan en je kunt in dit artikel lezen hoe. En als je deze artikelen leest, houd dan in je achterhoofd dat social share en link building verwant zijn … Lees verder Mond tot mond

buyer persona maken

Buyer Persona maken

Een buyer persona maken betekent dat je een klantprofiel gaat maken van je favoriete klant. Zodat je klanten kunt aantrekken die lijken op je favoriete klant.

Page 2 of 37
1 2 3 4 5 6 37