Ben jij een expert

Ben jij een expert?

Dit bericht is voor het laatst bijgewerkt op

Als je een expert bent heeft Google meer vertrouwen in je website dan wanneer je eigenlijk niets weet over het onderwerp waarover je schrijft.

Niet zo vreemd natuurlijk. Bij het nemen van de beslissing of jouw website mogelijk zou moeten worden weggefilterd uit de zoekresultaten stelt hij zichzelf daarom o.a. de vraag:

Lees verder Ben jij een expert?

Hoe praten mensen over je bedrijf?

Dit bericht is voor het laatst bijgewerkt op

Hoe praten mensen over je bedrijf? Zou het niet geweldig zijn als je iets zou kunnen doen om te stimuleren dat mensen op een positieve manier over je merk of over je bedrijf gaan praten?

En zou het niet geweldig zijn als je precies zou kunnen sturen wat ze over je gaan zeggen? Nou, dat kun je!

Lees verder Hoe praten mensen over je bedrijf?
rodewijnglazen

Samengestelde woorden en SEO

Dit bericht is voor het laatst bijgewerkt op

Spelling en SEO hebben met elkaar te maken, want Google Panda rekent je af op spelfouten. Maar wat doet Google zelf met samengestelde woorden als “rodewijnglazen” en “rode wijnglazen”?

In dit artikel volg ik wat Google door de jaren heen met deze zoekopdrachten gedaan heeft. Krijgen we waar we naar zoeken of krijgen we iets heel anders? En wat je dus doen als je een SEO tekst aan het schrijven bent?

Lees verder Samengestelde woorden en SEO
Hoe hoog sta ik in Google

Hoe hoog sta ik in Google

Dit bericht is voor het laatst bijgewerkt op

Hoe hoog sta ik in Google? Op welke positie sta ik? Je bent niet de enige die zich dit afvraagt. Google geeft persoonlijke zoekresultaten. Dit kan een beetje misleidend uitpakken als je wilt weten hoe hoog je eigen website in Google staat. Je zult zien dat hoe vaker je je website opzoekt, hoe hoger je ‘m ziet komen.

Lees verder Hoe hoog sta ik in Google