Iemand vroeg me wat ik precies bedoelde met “vindbaar worden”. Daar wil ik in dit artikel op in gaan, want er is een wereld van verschil tussen zichtbaar worden en vindbaar worden.
Lees meer»Nieuwste berichten
Wat leesbaarheid met SEO te maken heeft
Wat leesbaarheid met SEO te maken heeft? Nou ja, als je een blogpost gaat schrijven dan doe je dat meestal niet om een bezoeker aan te trekken die direct weer weg gaat. Meestal doe je dat omdat je hoopt dat je blogpost gelezen wordt. Omdat je wilt dat je blogpost gelezen wordt is voor de … Lees verder Wat leesbaarheid met SEO te maken heeft
Lees meer»Waarom je je doelen hoog moet stellen
Om een veraf gelegen doel goed te kunnen zien, moet het hoog zijn! Alleen een hoog gesteld doel is goed te gebruiken om op te navigeren.
Lees meer»Mollie en Plink
Er is een complete rubriek over de verschillende mogelijkheden om betalingen te ontvangen via je WordPress website. Deze keer wil ik het hebben over Mollie en Plink. Mollie is een betalingsprovider. Als je betalingen via je website wilt ontvangen dan heb je een betalingsprovider nodig. Het is een “tussenstukje” tussen je website en je bank. … Lees verder Mollie en Plink
Lees meer»Social media succesvol inzetten
De social media kunnen enorm bijdragen aan je zichtbaarheid. Je kunt er de aandacht trekken van prospects en je kunt mensen er bewust van maken dat ze een probleem hebben dat jij kunt oplossen.
Lees meer»Mailchimp landingspagina
Mailchimp landingspagina’s zijn verschrikkelijk handig.
Vooral omdat ze niet geindexeerd worden (na gebruik kun je ze dus gewoon weggooien) en omdat je zo gemakkelijk tot 5 tags kunt toevoegen aan nieuwe adressen.
Lees meer»Zeg je wel vaak genoeg nee?
Zeg je wel vaak genoeg nee? Want vaak “nee” zeggen is een factor die te maken heeft met succes. En als je daar over nadenkt, dan is het eigenlijk heel erg logisch dat nee zeggen en succes met elkaar te maken hebben. Nee zeggen en succes hebben met elkaar te maken omdat succesvolle mensen weten waar ze naartoe willen. Ze hebben een doel, een plan en een strategie. Ze hebben focus!
Lees meer»De content studio van Mailchimp
De content studio van Mailchimp is de plaats waar je je materialen bewaart: afbeeldingen, logo, documenten, PDFs en noem maar op. Maar wist je dat je afbeeldingen niet hoeft te uploaden en dat je zelfs afbeeldingen van Instagram kunt importeren?
Lees meer»Verkoop je aan de moeilijkste prospect?
Verkoop je aan de moeilijkste prospect? Verkopen is stukken lastiger als je probeert te verkopen aan de moeilijkste prospect. Maar besef je ook dat er prospects zijn aan wie je gemakkelijker kunt verkopen?
Lees meer»Verzendtijd optimalisatie van Mailchimp
Optimale verzendtijd voor je nieuwsbrief: wat is de beste dag om een nieuwsbrief te versturen?
Lees meer»