E-mailmarketing

E-mailmarketing is het verzenden van commerciële boodschappen naar mensen die hier duidelijk geïnteresseerd in zijn. En je weet dat ze geïnteresseerd zijn omdat ze je dit verteld hebben door zich vrijwillig in te schrijven voor je boodschappen.

Als gecertificeerde mailexpert heb ik massa’s tips voor je over Mailchimp, MailerLite, e-mailstrategie en de aflevering van je nieuwsbrief. Ik heb eindeloos geschreven over e-mailmarketing. En over een tijdbesparende manier om heel gericht te mailen: RSS e-mails. Ik kan je een training bieden of een uurtje hulp en je kunt je e-mailmarketing ook aan mij uitbesteden.

woorden in hoofdletters en digitale toegankelijkheid

Woorden in hoofdletters en digitale toegankelijkheid

Woorden in hoofdletters vallen veel meer op dan woorden in onderkast. Maar woorden in hoofdletters hebben ook een paar nadelen. Er zijn nu al nadelen waar je rekening mee moet houden, maar naar verwachting zullen die nadelen in de toekomst nog groter worden. Denk aan digitale toegankelijkheid. Daarom moet dit artikel beslist even lezen als …

Woorden in hoofdletters en digitale toegankelijkheid Nu lezen »

helpt e-mailmarketing om succesvol te worden

Helpt e-mailmarketing om succesvol te worden?

Helpt e-mailmarketing om succesvol te worden? Daar worden natuurlijk onderzoeken naar gedaan en die onderzoeken kun je ook vinden. Ik heb er eentje gevonden en ik kan je dus antwoord geven op deze vraag. Het onderzoek dat ik gevonden heb gaat over Amerika. Er zijn mogelijk verschillen met Europa, maar ik denk niet dat die …

Helpt e-mailmarketing om succesvol te worden? Nu lezen »

aansluiten bij de interesses van je lezers

Aansluiten bij interesses van je lezers

Meer bereiken met e-mailmarketing lukt het beste als je nieuwsbrieven aansluiten bij de interesses van je lezers. Dat lijkt zo logisch, maar meestal gebeurt dat alleen in funnels. Maar funnels hebben een specifiek kenmerk: ze sluiten aan bij de denkwereld van de lezers. En dat vindt iedereen heel gewoon. Maar als het om nieuwsbrieven gaat …

Aansluiten bij interesses van je lezers Nu lezen »

levert je weggever of lead magneet te weinig leads op

Levert je weggever te weinig leads op?

Levert je weggever of lead magneet te weinig leads op? Dan heeft dat een oorzaak en die oorzaak moet je ophelderen, zodat je de situatie kunt verbeteren. En vaak gaat het niet om 1 oorzaak, maar om meerdere oorzaken die samen zorgen dat het niet gaat zoals je wilt. Hier ga ik een paar oorzaken opnoemen. Ga eens kijken of jouw oorzaak hier ook tussen staat. En doe er iets aan.

is je afmeldlink zichtbaar

Is je afmeldlink zichtbaar

Is je afmeldlink zichtbaar? In iedere e-mail staat automatisch een afmeldlink. Dat moet ook, want dat is wettelijk verplicht. Maar je kunt heel gemakkelijk iets doen waardoor je lezer de afmeldlink niet meer kan vinden. Dat lijkt misschien gunstig, maar daar heb je een enorm nadeel van. Want als mensen de afmeldlink niet kunnen vinden, dan kun je er op rekenen dat ze de spamknop gaan gebruiken.

Mailchimp is goedkoper dan je denkt

Mailchimp is goedkoper dan je denkt

Mailchimp is goedkoper dan je denkt, maar dan moet je Mailchimp wel goed gebruiken. En met name het audience archief moet je goed gebruiken. Ik merk dat heel veel mensen eigenlijk niet zo goed snappen waar het Mailchimp archief toe dient en dat ze het ook niet optimaal in hun voordeel gebruiken. Mailchimp is goedkoper …

Mailchimp is goedkoper dan je denkt Nu lezen »

Scroll naar boven