Webshops

voordeel van het Mailchimp audience archief

Voordeel van het Mailchimp audience archief

Het verborgen voordeel van het Mailchimp audience archief, ken jij dat? Ik merk dat heel veel mensen eigenlijk niet zo goed snappen waar het Mailchimp archief toe dient en dat ze het ook niet optimaal in hun voordeel gebruiken. Maar je kunt heel veel voordeel van het Mailchimp archief hebben en ik ga in dit artikel uitleggen hoe dat verborgen voordeel er precies uitziet.

opvolgen na aankoop van een specifiek product

Opvolgen na aankoop van een specifiek product

Opvolgen na aankoop van een specifiek product is een heel gewoon recept in de Customer Journey. Maar als je alleen wilt opvolgen als de klant in de tijd na de aankoop niets anders in je webshop heeft gekocht, dan is het geen gewoon Journey recept meer. En dan kun je in een levensgrote valkuil vallen die ook nog eens heel erg goed verborgen is. Los dit raadsel op en win een zakje drop.

ansichtkaart met mailchimp sturen

Ansichtkaart met Mailchimp sturen

Sinds juni 2018 kun je ansichtkaarten versturen via Mailchimp. Je maakt de ansichtkaart op het platform van Mailchimp en Mailchimp verstuurt ‘m. En er is een ansichtkaart voor verlaten winkelwagens. Alle ansichtkaarten van Mailchimp worden gedrukt op FSC-gecertificeerd papier. In dit artikel vertel ik waarom dit een goed idee kan zijn voor je marketing en …

Ansichtkaart met Mailchimp sturen Lees meer »

Scroll naar boven