Home » E-mailmarketing » Pagina 2

E-mailmarketing

E-mailmarketing is het verzenden van commerciele boodschappen naar mensen die hier duidelijk in geinteresseerd zijn. En je weet dat ze geinteresseerd zijn omdat ze je dit verteld hebben door zich vrijwillig in te schrijven voor je boodschappen.

 

Als gecertificeerde mailexpert heb ik massa’s tips voor je over Mailchimp, MailerLite, e-mailstrategie en de aflevering van je nieuwsbrief.

 

e-mailmarketing

 

E-mailmarketing

Als gecertificeerde mailexpert heb ik eindeloos geschreven over e-mailmarketing. Over Mailchimp en MailerLite, maar ook over e-mailstrategie en de aflevering van je nieuwsbrief. En over een tijdbesparende manier om heel gericht te mailen: RSS e-mails. 

 

Ik kan je een training bieden of een uurtje hulp en je kunt je e-mailmarketing ook aan me uitbesteden.

 

Blog e-mailmarketing

Ik ben Mailchimp expert sinds januari 2015, dus ik heb ruim de tijd gehad om massa’s artikelen over Mailchimp te schrijven. In veel van deze artikelen beschrijf ik heel concreet “hoe het moet”. Doe vooral je voordeel met dit Mailchimp blog.

Ergens in november 2018 ben ik door MailerLite erkend als e-mail expert. En ook over MailerLite heb ik een aardig blog volgeschreven. Hier vind je het MailerLite blog.

E-mailmarketing blog

Maar e-mailmarketing is meer dan weten “hoe het moet” met het platform dat je gekozen hebt. Als je je alleen verdiept in hoe je platform werkt, dan zal e-mailmarketing niet veel voor je doen.

 

Je moet er allereerst voor zorgen dat de e-mails die je stuurt ook daadwerkelijk in de mailbox komen. Hier kun je lezen over zaken die belangrijk zijn voor een goede aflevering van je nieuwsbrief.

 

En als het je gelukt is je e-mails in de mailbox te krijgen, dan zal er nog niet veel gebeurend als je e-mail strategie niet goed is. Daarom moet je je voor effectieve e-mailmarketing ook verdiepen in e-mailstrategie. En dat is veel meer dan een funnel maken.

dynamische content

Wat is dynamische content

Dynamische content is variabele content. Het is een manier om in je nieuwsbrief uitsluitend content te laten zien die echt relevant is voor je doelgroep. Je maakt niet verschillende nieuwsbrieven voor verschillende doelgroepen. In plaats daarvan maak je 1 nieuwsbrief en je verbergt sommige stukken tekst voor een deel van je doelgroep. En andere teksten …

Wat is dynamische content Lees meer »

Nieuwsbrief personaliseren

Nieuwsbrief personaliseren gaat verder dan je denkt

Een nieuwsbrief echt personaliseren gaat veel verder dan er een voornaam boven zetten. Een echt gepersonaliseerde nieuwsbrief heeft persoonlijke inhoud die deel uitmaakt van een gesprek en die aansluit bij een gebeurtenis of bij eerdere communicatie of die aansluit bij de interesses van je lezers. En dat is ook voor kleine bedrijven weggelegd. Dus ook …

Nieuwsbrief personaliseren gaat verder dan je denkt Lees meer »