Categorie: E-mailmarketing

.

E-mailmarketing: contact houden met geïnteresseerden door hun adres te vragen en ze regelmatig een e-mail te sturen. Die e-mails stuur je natuurlijk alleen naar ontvangers die je e-mails graag willen ontvangen.

Als je dit goed doet, dan gebruik je de e-mails die je gaat sturen niet als reclamefolder. Je gebruikt ze om een relatie met geïnteresseerden op de bouwen. En doordat je geïnteresseerden een relatie met je ervaren, is jouw bedrijf de voor de hand liggende keuze zal zijn op het moment dat de klant wil gaan kopen.

De inhoud van je e-mails hoeft geen nieuws te zijn. Integendeel: de inhoud is gewoon interessant voor je lezers. Je hoeft ook niets te verkopen in een e-mail (mag wel maar hoeft niet) want het belangrijkste doel is contact houden en een relatie opbouwen.

Lees hierover meer in de rubrieken E-mailstrategie en E-mail deliverability.

MailerLite

Een prachtig, intuïtief werkend platform met alles wat je nodig hebt voor je e-mailmarketing. Dit platform vind ik juist voor dienstverleners heel geschikt, want ze hebben daar leuke mogelijkheden waar dienstverleners behoefte aan hebben. Denk bijvoorbeeld aan link trigger.

Alles over MailerLite

Mailchimp

Een bekend platform dat al jaren bestaat. Mailchimp is mooi en uitgebreid en biedt massa’s mogelijkheden. Waarschijnlijk meer dan je beseft. Over Mailchimp heb ik een groot blog volgeschreven met veel tips over hoe het werkt. Voor gewone ondernemers die zelf hun e-mailmarketing doen.

Alles over Mailchimp

Je bent hier: Home » E-mailmarketing

Wat vraag je op een inschrijfformulier?

Wat vraag je op het inschrijfformulier? Dat is de brandende vraag in dit artikel. Want of je nou een inschrijfformulier op je website hebt staan of dat je een inschrijfformulier van je platform gebruikt, of dat je een landingspagina gebruikt: in alle gevallen ga je persoonsgegevens vragen.

E-book persoonlijk afleveren

E-book persoonlijk afleveren

Een e-book persoonlijk afleveren is natuurlijk helemaal uit de tijd, maar het sloeg in als een bom! Sommige marketingacties zijn zo simpel dat je het nauwelijks kunt verzinnen. En toch kan iets heel simpels een enorme impact hebben. Neem bijvoorbeeld de persoonlijke aflevering van het e-book van Mevrouw Cha.

Toegang tot je mailinglijst is toegang tot je data

Toegang tot je mailinglijst

Toegang tot je mailinglijst is toegang tot je data. Soms is het nodig iemand toegang tot je account te geven. Maar dan moet je die toegang daarna natuurlijk wel weer intrekken. Hier kun je lezen hoe je de toegang tot je account weer kunt intrekken en in welke situatie je dat beslist niet moet doen.

Page 2 of 5
1 2 3 4 5