Categorie: E-mailmarketing

.

E-mailmarketing: contact houden met geïnteresseerden door hun adres te vragen en ze regelmatig een e-mail te sturen. Die e-mails stuur je natuurlijk alleen naar ontvangers die je e-mails graag willen ontvangen.

Als je dit goed doet, dan gebruik je de e-mails die je gaat sturen niet als reclamefolder. Je gebruikt ze om een relatie met geïnteresseerden op de bouwen. En doordat je geïnteresseerden een relatie met je ervaren, is jouw bedrijf de voor de hand liggende keuze zal zijn op het moment dat de klant wil gaan kopen.

De inhoud van je e-mails hoeft geen nieuws te zijn. Integendeel: de inhoud is gewoon interessant voor je lezers. Je hoeft ook niets te verkopen in een e-mail (mag wel maar hoeft niet) want het belangrijkste doel is contact houden en een relatie opbouwen.

Lees hierover meer in de rubrieken E-mailstrategie en E-mail deliverability.

MailerLite

Een prachtig, intuïtief werkend platform met alles wat je nodig hebt voor je e-mailmarketing. Dit platform vind ik juist voor dienstverleners heel geschikt, want ze hebben daar leuke mogelijkheden waar dienstverleners behoefte aan hebben. Denk bijvoorbeeld aan link trigger.

Alles over MailerLite

Mailchimp

Een bekend platform dat al jaren bestaat. Mailchimp is mooi en uitgebreid en biedt massa’s mogelijkheden. Waarschijnlijk meer dan je beseft. Over Mailchimp heb ik een groot blog volgeschreven met veel tips over hoe het werkt. Voor gewone ondernemers die zelf hun e-mailmarketing doen.

Alles over Mailchimp

Je bent hier: Home » E-mailmarketing
design

Design nieuwsbrief belangrijk

In dit artikel wil ik eens ingaan op het belang van het design van je nieuwsbrief. Ik kan het me goed voorstellen dat je denkt dat een nieuwsbrief “mooi” moet zijn. Maar waarom eigenlijk? Helpt “mooi” bij het bereiken van de doelen die je met je nieuwsbrief hebt?

Abonneren met Jetpack

Abonneren via Jetpack

Abonneren via Jetpack: Jetpack heeft een widget waarmee mensen zich kunnen abonneren op je blog. In dit artikel wil ik de voor- en nadelen hiervan bespreken en uitleggen hoe je de functie Abonneren van Jetpack kunt configureren.

aandachtspunten bij nieuwsbrieven

Aandachtspunten nieuwsbrieven

Aandachtspunten nieuwsbrieven: sommige nieuwsbrieven doen het veel beter dan andere nieuwsbrieven. Lees hier de aandachtspunten waardoor je nieuwsbrief het veel beter zal gaan doen. Waar moet je voor zorgen als je wilt dat je nieuwsbrief het goed doet?

Blinden als doelgroep

Blinden als doelgroep

Blinden als doelgroep van je nieuwsbrief hebben een heel ander soort nieuwsbrief nodig dan de gemiddelde mens. In dit artikel vertel ik waar je rekening mee moet houden en hoe je een nieuwsbrief kunt maken die goed leesbaar is voor blinden.

Geen eigen domein

Geen eigen domein

Geen eigen domein hebben geeft tegenwoordig problemen als je nieuwsbrieven wilt versturen want je nieuwsbrief komt dan niet aan. Als je nieuwsbrieven wilt versturen, heb je een e-mailadres nodig om als afzender op te geven. Maar niet iedere afzender wordt door iedere inbox geaccepteerd.

Page 4 of 5
1 2 3 4 5