Home » E-mailmarketing » Pagina 8

E-mailmarketing

E-mailmarketing is het verzenden van commerciele boodschappen naar mensen die hier duidelijk in geinteresseerd zijn. En je weet dat ze geinteresseerd zijn omdat ze je dit verteld hebben door zich vrijwillig in te schrijven voor je boodschappen.

 

Als gecertificeerde mailexpert heb ik massa’s tips voor je over Mailchimp, MailerLite, e-mailstrategie en de aflevering van je nieuwsbrief.

 

e-mailmarketing

 

E-mailmarketing

Als gecertificeerde mailexpert heb ik eindeloos geschreven over e-mailmarketing. Over Mailchimp en MailerLite, maar ook over e-mailstrategie en de aflevering van je nieuwsbrief. En over een tijdbesparende manier om heel gericht te mailen: RSS e-mails. 

 

Ik kan je een training bieden of een uurtje hulp en je kunt je e-mailmarketing ook aan me uitbesteden.

 

Blog e-mailmarketing

Ik ben Mailchimp expert sinds januari 2015, dus ik heb ruim de tijd gehad om massa’s artikelen over Mailchimp te schrijven. In veel van deze artikelen beschrijf ik heel concreet “hoe het moet”. Doe vooral je voordeel met dit Mailchimp blog.

Ergens in november 2018 ben ik door MailerLite erkend als e-mail expert. En ook over MailerLite heb ik een aardig blog volgeschreven. Hier vind je het MailerLite blog.

E-mailmarketing blog

Maar e-mailmarketing is meer dan weten “hoe het moet” met het platform dat je gekozen hebt. Als je je alleen verdiept in hoe je platform werkt, dan zal e-mailmarketing niet veel voor je doen.

 

Je moet er allereerst voor zorgen dat de e-mails die je stuurt ook daadwerkelijk in de mailbox komen. Hier kun je lezen over zaken die belangrijk zijn voor een goede aflevering van je nieuwsbrief.

 

En als het je gelukt is je e-mails in de mailbox te krijgen, dan zal er nog niet veel gebeurend als je e-mail strategie niet goed is. Daarom moet je je voor effectieve e-mailmarketing ook verdiepen in e-mailstrategie. En dat is veel meer dan een funnel maken.

e-mailmarketing 2013

Onweerstaanbare e-mailmarketing

Onweerstaanbare e-mail marketing is een cursus over e-mailstrategie van Aartjan van Erkel. Hij hield zich in 2007 al bezig met schrijven voor Internet. En in 2013 gaf hij de cursus Onweerstaanbare E-mailmarketing en deze cursus heb ik gevolgd. In dit artikel kun je lezen waar deze cursus zo ongeveer over ging en wat ik ervan …

Onweerstaanbare e-mailmarketing Lees meer »

Kijkrichting en afbeeldingen spiegelen

De kijkrichting van de plaatjes op je blog beïnvloedt de kijkrichting van je bezoekers. Als de kijkrichting de verkeerde kant op is, kan het zomaar gebeuren dat je bezoekers wegstuurt. Afbeeldingen spiegelen is soms de oplossing als de kijkrichting de verkeerde kant op is. Hier vind je een aantal voorbeelden van de kijkrichting en een tip over …

Kijkrichting en afbeeldingen spiegelen Lees meer »