Gezonde groei van je mailinglijst is de sleutel tot een succesvol bedrijf. Je hoeft deze groei niet af te wachten, je kunt het stimuleren. Lees hier hoe je dit kunt doen.
Lees meer»Rubriek: E-mailstrategie
Nieuwsbrief op de website zetten
Hoe zet je je nieuwsbrief op de website? Hier vind je het antwoord, zowel voor Mailchimp als voor MailerLite. En … waarom ik vind dat je dit niet zou moeten doen.
Lees meer»Leads opvolgen met PersistIQ
Leads opvolgen met PersistIQ en je e-mail wordt zelfs in Gmail ontvangen in Primair.
Lees meer»Hoe maak je een interessante nieuwsbrief?
Hoe maak je een interessante nieuwsbrief die mensen ook echt willen lezen? Wat maakt een nieuwsbrief interessant?
Lees meer»AB testen met e-mails en splitrun uitvoeren
AB-testen met e-mails als je lijst groot genoeg is. En als dat niet zo is, dan een splitrun voor een kleine mailinglijst uitvoeren. Hier lees je oplossingen voor Mailchimp en voor MailerLite.
Hoe vaak wil jij een nieuwsbrief ontvangen?
Dit is een kort onderzoekje van 1 vraag naar jouw mening. Deze vraag is: als je je inschrijft voor een nieuwsbrief, hoe vaak wil je die dan ontvangen? Wat vind je een prettige frequentie? Laden… Na afloop van het onderzoek ga ik je antwoord verwerken in een artikel. Met dank aan Geralt voor de uitgelichte … Lees verder Hoe vaak wil jij een nieuwsbrief ontvangen?
Lees meer»Gezonde mailinglijst
Een gezonde mailinglijst is een lijst met adressen van mensen die werkelijk geïnteresseerd zijn in je diensten. Dat is niet iedereen, daarom moet je soms iets doen.
Lees meer»Verkopen met dynamische content
Voor mijn klant heb ik een een workflow gemaakt met dynamische content. Met dynamische content laat je bepaalde delen van je nieuwsbrief alleen zien aan een selecte groep mensen. Hierdoor kun je heel gericht mailen, want je laat alleen de content zien die relevant is voor je lezer.
Lees meer»Wat vraag je op een inschrijfformulier?
Wat vraag je op het inschrijfformulier? Dat is de brandende vraag in dit artikel. Want of je nou een inschrijfformulier op je website hebt staan of dat je een inschrijfformulier van je platform gebruikt, of dat je een landingspagina gebruikt: in alle gevallen ga je persoonsgegevens vragen.
Lees meer»Verjaardags-e-mail
Een e-mail op iemands verjaardag of een korte serie rond iemands verjaardag.
Lees meer»