E-mailstrategie

divider

e-mailstrategie

divider

Een e-mailstrategie die ervoor zorgt dat je er het meeste uithaalt. Dit doe je gewoon door heel goed na te denken. In deze categorie heb ik een aantal artikelen geplaatst waardoor je perspectief kan veranderen.

divider

Als je sommige mensen hoort praten, dan zou je bijna gaan denken dat het platform dat je kiest bepalend is voor de strategie. Dat is gelukkig onzin. Strategisch mailen hangt niet af van een platform. Waar het om gaat is de kwaliteit van de gedachten in je eigen hoofd.

divider

Ieder platform heeft eigen mogelijkheden, maar de meeste zaken die te maken hebben met e-mailstrategie hangen niet af van het platform. Het is wel zo dat ieder platform z’n eigen ins en outs en eigen voor- en nadelen heeft.

divider

E-mailstrategie

Je vindt hier op deze website nog veel meer over e-mailmarketing. De andere artikelen kun je bereiken via dit menu:

divider

dynamische content

Wat is dynamische content

Dynamische content is variabele content. Het is een manier om in je nieuwsbrief uitsluitend content te laten zien die echt relevant is voor je doelgroep.

Je maakt geen verschillende nieuwsbrieven voor verschillende doelgroepen. In plaats daarvan maak je 1 nieuwsbrief en je verbergt sommige stukken tekst voor een deel van je doelgroep. En andere teksten toon je juist.

Nieuwsbrief personaliseren gaat verder dan je denkt

Nieuwsbrief personaliseren gaat verder dan je denkt

Een nieuwsbrief echt personaliseren gaat veel verder dan er een voornaam boven zetten. Een echt gepersonaliseerde nieuwsbrief heeft persoonlijke inhoud die deel uitmaakt van een gesprek en die aansluit bij een gebeurtenis of bij eerdere communicatie of die aansluit bij de interesses van je lezers. En dat is ook voor kleine bedrijven weggelegd. Dus ook …

Nieuwsbrief personaliseren gaat verder dan je denkt Lees verder »

winactie in je nieuwsbrief

Winactie in je nieuwsbrief

Een winactie in je nieuwsbrief is veel handiger dan een winactie op Facebook met telkens wisselende regels. En evengoed kun je er daarna aandacht aan besteden op Facebook. Maar ook voor een winactie in je nieuwsbrief gelden regels: wettelijke regels. En je hebt ook spelregels nodig uiteraard. In dit artikel vertel ik je wat je …

Winactie in je nieuwsbrief Lees verder »