Category Archives: E-mailstrategie

Strategisch mailen: een e-mailstrategie die ervoor zorgt dat je er het meeste uithaalt. Dit doe je gewoon door heel goed na te denken. In deze categorie heb ik een aantal artikelen geschreven die je sommige dingen van een andere kant kunnen laten zien.

Strategisch mailen

Als je sommige mensen hoort praten, dan zou je bijna gaan denken dat het platform dat je kiest bepalend is voor de strategie. Dat is gelukkig onzin. Strategisch mailen hangt niet af van een platform. Waar het om gaat is de kwaliteit van de gedachten in je eigen hoofd.

Ieder platform heeft eigen mogelijkheden, maar de meeste zaken die te maken hebben met e-mailstrategie kun je met ieder platform voor elkaar krijgen.

Aflevering van je nieuwsbrief

In een subrubriek heb ik alles beschreven over de aflevering van je nieuwsbrief, want dat is echt een verhaal apart. Lees dat vooral, want dat kan je veel ellende besparen.

Deliverability

click rate verhogen

Click rate verhogen

Voor het laatst bijgewerkt: 4 maanden geledenAls je praat over het verhogen van de click rate, dan heb je het over e-mail strategie. Begin met te kijken of de click rate van jouw nieuwsbrief normaal is door de resultaten van jouw nieuwsbrief vergelijken met die van andere nieuwsbrieven in jouw branche.

Wat schrijf je in een nieuwsbrief

Wat schrijf je in een nieuwsbrief

Voor het laatst bijgewerkt: 1 maand geledenIn een nieuwsbrief schrijf je geen nieuws over je bedrijf. Maar wat schrijf je er dan wel in?  Wat schrijf je in een nieuwsbrief? Dat is een brandende vraag voor mensen die met een nieuwsbrief willen starten.

aandachtspunten bij nieuwsbrieven

Aandachtspunten nieuwsbrieven

Voor het laatst bijgewerkt: 1 week geledenAandachtspunten nieuwsbrieven: sommige nieuwsbrieven doen het veel beter dan andere nieuwsbrieven. Lees hier de aandachtspunten waardoor je nieuwsbrief het veel beter zal gaan doen. Waar moet je voor zorgen als je wilt dat je nieuwsbrief het goed doet?

Page 2 of 2
1 2