Categorie: Mail expert

.

Mail expert: in deze rubriek lees je over contact houden met geïnteresseerden door hun adres te vragen en ze regelmatig een e-mail te sturen. Die e-mails stuur je natuurlijk alleen naar ontvangers die je e-mails graag willen ontvangen.

Als je dit goed doet, dan gebruik je de e-mails die je gaat sturen niet als reclamefolder. Je gebruikt ze om een relatie met geïnteresseerden op de bouwen. En doordat je geïnteresseerden een relatie met je ervaren, is jouw bedrijf de voor de hand liggende keuze zal zijn op het moment dat de klant wil gaan kopen.

De inhoud van je e-mails hoeft geen nieuws te zijn. Integendeel: de inhoud is gewoon interessant voor je lezers. Je hoeft ook niets te verkopen in een e-mail (mag wel maar hoeft niet) want het belangrijkste doel is contact houden en een relatie opbouwen.

Lees hier meer over de aflevering van je nieuwsbrief en E-mailstrategie

MailerLite

Een prachtig, intuïtief werkend platform met alles wat je nodig hebt voor je e-mailmarketing. Dit platform vind ik juist voor dienstverleners heel geschikt, want ze hebben daar leuke mogelijkheden waar dienstverleners behoefte aan hebben. Denk bijvoorbeeld aan link trigger.

Alles over MailerLite

Mailchimp

Een bekend platform dat al jaren bestaat. Mailchimp is mooi en uitgebreid en biedt massa’s mogelijkheden. Waarschijnlijk meer dan je beseft. Over Mailchimp heb ik een groot blog volgeschreven met veel tips over hoe het werkt. Voor gewone ondernemers die zelf hun e-mailmarketing doen.

Alles over Mailchimp

Je bent hier: Home » Mail expert
dynamische content met mailerlite

Verkopen met dynamische content

Voor mijn klant heb ik een een workflow gemaakt met dynamische content. Met dynamische content laat je bepaalde delen van je nieuwsbrief alleen zien aan een selecte groep mensen. Hierdoor kun je heel gericht mailen, want je laat alleen de content zien die relevant is voor je lezer.

Verjaardags-e-mail

Met Automation kun je een verjaardags-e-mail sturen. Dat is een virtuele verjaardagskaart. Of een korte serie rond iemands verjaardag. Daar valt veel voor te zetten, maar er zijn ook een paar nadelen. In dit artikel bespreek ik voor- en nadelen

Lees meer

Button in je nieuwsbrief

Button in je nieuwsbiref, een plan van aanpak. Button maken, opschrift er op, linkje er onder, kleur wijzigen en formaat en uitlijning wijzigen. In dit artikel vertel ik je precies hoe je het doet voor Mailchimp en voor MailerLite.
Toegang tot je mailinglijst is toegang tot je data

Toegang tot je mailinglijst

Toegang tot je mailinglijst is toegang tot je data. Soms is het nodig iemand toegang tot je account te geven. Maar dan moet je die toegang daarna natuurlijk wel weer intrekken. Hier kun je lezen hoe je de toegang tot je account weer kunt intrekken en in welke situatie je dat beslist niet moet doen.
Page 2 of 5
1 2 3 4 5