Categorie: Mail expert

.

Mail expert: in deze rubriek lees je over contact houden met geïnteresseerden door hun adres te vragen en ze regelmatig een e-mail te sturen. Die e-mails stuur je natuurlijk alleen naar ontvangers die je e-mails graag willen ontvangen.

Als je dit goed doet, dan gebruik je de e-mails die je gaat sturen niet als reclamefolder. Je gebruikt ze om een relatie met geïnteresseerden op de bouwen. En doordat je geïnteresseerden een relatie met je ervaren, is jouw bedrijf de voor de hand liggende keuze zal zijn op het moment dat de klant wil gaan kopen.

De inhoud van je e-mails hoeft geen nieuws te zijn. Integendeel: de inhoud is gewoon interessant voor je lezers. Je hoeft ook niets te verkopen in een e-mail (mag wel maar hoeft niet) want het belangrijkste doel is contact houden en een relatie opbouwen.

Lees hier meer over de aflevering van je nieuwsbrief en E-mailstrategie

MailerLite

Een prachtig, intuïtief werkend platform met alles wat je nodig hebt voor je e-mailmarketing. Dit platform vind ik juist voor dienstverleners heel geschikt, want ze hebben daar leuke mogelijkheden waar dienstverleners behoefte aan hebben. Denk bijvoorbeeld aan link trigger.

Alles over MailerLite

Mailchimp

Een bekend platform dat al jaren bestaat. Mailchimp is mooi en uitgebreid en biedt massa’s mogelijkheden. Waarschijnlijk meer dan je beseft. Over Mailchimp heb ik een groot blog volgeschreven met veel tips over hoe het werkt. Voor gewone ondernemers die zelf hun e-mailmarketing doen.

Alles over Mailchimp

Je bent hier: Home » Mail expert
Blinden als doelgroep

Blinden als doelgroep

Blinden als doelgroep van je nieuwsbrief hebben een heel ander soort nieuwsbrief nodig dan de gemiddelde mens. In dit artikel vertel ik waar je rekening mee moet houden en hoe je een nieuwsbrief kunt maken die goed leesbaar is voor blinden.
stappenplan nieuwsbrief starten

Stappenplan nieuwsbrief starten

Stappenplan nieuwsbrief starten: hoe te beginnen met een nieuwsbrief kan kan een brandende vraag zijn voor een startende ondernemer, want waarmee moet je beginnen?

Moet je beginnen met een website? Of zou je moeten beginnen met een nieuwsbrief? Dit kan ingewikkeld lijken, omdat

Lees meer
Geen eigen domein

Geen eigen domein

Geen eigen domein hebben geeft tegenwoordig problemen als je nieuwsbrieven wilt versturen want je nieuwsbrief komt dan niet aan.

Als je nieuwsbrieven wilt versturen, heb je een e-mailadres nodig om als afzender op te geven. Maar niet iedere afzender wordt door

Lees meer
Spamfilters vermijden

Spamfilters vermijden

Spamfilters vermijden: als je een nieuwsbrief rondstuurt kun je ontdekken dat je nieuwsbrief niet aan komt. Hier kun je lezen hoe dit waarschijnlijk komt en wat je kunt doen om dit te voorkomen.

Het is heel erg belangrijk om spamfilters

Lees meer
paper.li

Paper.li een alternatief?

Nieuwsbrieven maken kost tijd terwijl een Paper.li krantje zichzelf maakt en daardoor nauwelijks tijd kost. Je kunt je daarom afvragen of Paper.li een tijdbesparend alternatief is voor een nieuwsbrief.  In dit artikel wil ik hierop ingaan.

Lees meer
Page 5 of 5
1 2 3 4 5