Heb je een wildgroei aan Mailchimp tags in je account? Hier kun je lezen hoe je overtollige tags kunt verwijderen.
Lees meer»Rubriek: Mailchimp audiences
Linkjes naar eerdere nieuwsbrieven
Je kunt linkjes naar eerdere nieuwsbrieven in je nieuwsbrief plaatsen. Of je zet ze op je Mailchimp bedankpagina. Dat doe je met een merge tag.
Lees meer»Mailchimp tags combineren
Tags combineren door ze op te tellen: als je dat doet maak je een segment.
Hier vind je een recept om dit segment te maken.
Activity feed in een Mailchimp profiel
De Mailchimp activity feed geeft je op micro-niveau informatie over het gedrag van je lezer.
Waar je de activity feed vindt en hoe je ‘m filtert lees je hier.
Lees meer»Mailchimp taal instellen
De taal in Mailchimp instellen in het Nederlands. Hier vertel ik je hoe je dit kunt doen en wat je er nog meer over moet weten.
Lees meer»Mailchimp formulieren voor veel meer dan inschrijven
De Mailchimp formulieren zijn niet bij iedereen bekend en veel mensen denken dat ze deze formulieren niet gebruiken. Dat is vergissing, je gebruikt ze altijd. Welke formulieren er zijn kun je hier lezen.
Lees meer»Automation funnels elkaar op laten volgen
Mailchimp Automations funnels elkaar op laten volgen is een stuk gemakkelijker geworden sinds we tags hebben. Ik zal je hier vertellen hoe je dit aanpakt en waarom je dat misschien zou willen.
Lees meer»Zinvol segmenteren
Zinvol segmenteren is een nuttige vorm van personaliseren. Een manier waardoor je je lezer echt kunt aanspreken.
Zinvol segmenteren betekent dat je op zoek gaat naar subgroepen binnen je audience: mensen met gemeenschappelijke kenmerken.
Lees meer»Dubbele opt-in bij Mailchimp
Dubbele opt-in Is in Nederland niet verplicht. Maar je moet wel aan kunnen tonen dat je je abonnees mag mailen. En dat kun je alleen als je dubbele opt-in gebruikt.
Lees meer»Leads opvolgen met MailChimp
Leads opvolgen met Mailchimp. Door eerst een nieuwsbrief te versturen en daarna te reageren op een klik op een link. HIer lees je hoe je dit aanpakt.
Lees meer»