Rubriek: Mailchimp audiences

.

Mailchimp audiences: dat zijn de adressen die je verzameld hebt. En niet alleen je huidige abonnees, maar ook de abonnees die je ooit had en die zich hebben afgemeld of die gecleaned zijn.

Mailchimp audiences

Mailchimp audiences

Een audience is dus een mailinglijst, ook wel een e-maillijst genoemd.

Alles wat je weten wilt over deze adressenlijst, zoals bijvoorbeeld wat de sterren betekenen, hoe je de taal instelt en nog veel meer kun je in deze rubriek vinden.

Hoe werk een Mailchimp audience

Begrijpen hoe een audience werkt is belangrijk. Zeker als je je e-mailmarketing zelf doet is het beslist de moeite waard je in de werking hiervan te verdiepen.

Je vindt hier een duidelijke uitleg over alles wat je er over weten wilt.

Bijvoorbeeld hoe je de naam van je mailinglijst wijzigt. Maar ook het instellen van de taal in Mailchimp doe je in het audience.

Dit zijn zaken die je eigenlijk moet weten als je met Mailchimp werkt.

En je hebt ook met de Mailchimp Audiences te maken als er zich een abonnee aandient die vergeten wil worden of die inzage wil.

Mailchimp audiences: formulieren

De Mailchimp formulieren zijn voor veel mensen het stiefkindje van Mailchimp: ze kijken er nooit naar omdat ze denken dat ze de formulieren niet gebruiken.

Dat is niet zo, de formulieren van Mailchimp is je bedrijfscorrespondentie. En die stuurt Mailchimp naar je lezers. Ook als je een formulier op je website hebt staan. En dat is genoeg reden om eens te kijken wat Mailchimp precies rondstuurt.


Je bent hier: Home » Mailchimp » Mailchimp audiences
zinvol segmenteren

Zinvol segmenteren

Zinvol segmenteren is een nuttige vorm van personaliseren. Een manier waardoor je je lezer echt kunt aanspreken.

Zinvol segmenteren betekent dat je op zoek gaat naar subgroepen binnen je audience: mensen met gemeenschappelijke kenmerken.

Lees meer»
Page 1 of 5
1 2 3 4 5
Lettertype formaat aanpassen