Rubriek: Mailchimp automation

.

Mailchimp Automation is beschikbaar bij alle versies van Mailchimp.

Maar als je Mailchimp Free of Mailchimp Essentials gebruikt dan stelt die beschikbaarheid niet zoveel voor, want je kunt dan maar 1 e-mail versturen.

Zodra je Mailchimp Automation wilt gebruiken om strategisch te mailen, heb je Mailchimp Standard of Mailchimp Premium nodig.

Funnels bouwen

Als je echt voor Mailchimp kiest en gaat upgraden dan krijg je wel iets moois.

Mailchimp heeft bijvoorbeeld prachtige merge tags die speciaal gemaakt zijn om in funnels te gebruiken. 

En Mailchimp heeft triggers om van te smullen. Je kunt het zo gek niet bedenken of er is wel een trigger te vinden die precies past bij hoe jij je workflow wilt laten starten.

Waarom Mailchimp Automation

Automation is een bijzonder nuttige functie. Niet alleen omdat het je tijd bespaart. Dat is wel fijn, maar dat is niet de belangrijkste functie.

Veel belangrijker is dat je series kunt verzenden in een vaste volgorde en met een vast interval.

Dat heb je nodig omdat mensen die nog nooit van je gehoord hebben ongeveer 10 contacten met je nodig hebben voor ze kunnen beslissen om je klant te worden. Als je dat proces kunt versnellen neemt je omzet toe.

Omdat dit met Mailchimp Free en Essential niet kan heb ik een andere oplossing bedacht.

Hier kun je een strategie voor Mailchimp Free en Essentials vinden.

Je bent hier: Home » Mailexpert » Mailchimp » Mailchimp automation
E-mailstrategie met mailchimp free en essential

E-mailstrategie voor Mailchimp Free en Essentials

E-mailstrategie voor Mailchimp Free en Essentials: op 2 mei 2017 heeft MailChimp laten weten dat alle accounts voortaan gratis de beschikking kregen over Automation. Hierdoor kon je ook met de gratis versie van Mailchimp een leuke e-mailstrategie opzetten. Maar helaas: sinds 15 mei 2019 kun je met Mailchimp Free en Essentials nog maar 1 e-mail … Lees verder E-mailstrategie voor Mailchimp Free en Essentials

Lees meer»
Verlaten winkelwagentje

Verlaten winkelwagentje

Wist je heel veel verkopen verliest doordat je klanten hun winkelwagentje verlaten? Verlaten winkelwagentjes zorgen voor ongeveer 69% verlies aan sales. Als je hier zelfs maar een klein percentage van terug zou kunnen winnen, dan gaat je omzet direct omhoog. Als je daar iets aan kunt doen dan kun je daar dus veel bij winnen.

Lees meer»
Page 1 of 2
1 2
Font Resize