Connected Stores

Mailchimp is goedkoper dan je denkt

Mailchimp is goedkoper dan je denkt

Mailchimp is goedkoper dan je denkt, maar dan moet je Mailchimp wel goed gebruiken. En met name het audience archief moet je goed gebruiken. Ik merk dat heel veel mensen eigenlijk niet zo goed snappen waar het Mailchimp archief toe dient en dat ze het ook niet optimaal in hun voordeel gebruiken. Mailchimp is goedkoper …

Mailchimp is goedkoper dan je denkt Nu lezen »

wachten tot je lezer geopend heeft

Wachten tot je lezer gopend heeft

Je kunt wachten tot je lezer geopend heeft voor je weer een e-mail stuurt. Op Linkedin heb ik gevraagd hoe vaak mensen een nieuwsbrief willen ontvangen, met daaraan een enquête gekoppeld zodat ik de resultaten kan verwerken. Maar bij de antwoorden stond een interessant antwoord en dat is een antwoord waar wij allemaal veel aan …

Wachten tot je lezer gopend heeft Nu lezen »

opvolgen na aankoop van een specifiek product

Opvolgen na aankoop van een specifiek product

Opvolgen na aankoop van een specifiek product is een heel gewoon recept in de Customer Journey. Maar als je alleen wilt opvolgen als je klant in de tijd na de aankoop niets anders in je webshop heeft gekocht, dan is het geen gewoon Journey recept meer. En dan kun je in een levensgrote valkuil vallen …

Opvolgen na aankoop van een specifiek product Nu lezen »

Mailchimp promocode contentblokken

Mailchimp Promo Code contentblokken

Mailchimp Promo Code contentblokken sturen een promo code naar je abonnees. En dat kan helpen om de verkopen in je webshop te verhogen. Deze promo code blokken zijn erg gemakkelijk in gebruik, want je hoeft er niet veel aan te doen. Hier vertel ik hoe ze werken en wat jouw acties zijn om ze in …

Mailchimp Promo Code contentblokken Nu lezen »

demografische voorspellingen

Demografische voorspellingen in Mailchimp

Mailchimp weet veel meer over je abonnees dan jij. Want al die mensen staan ook op lijsten van andere klanten van Mailchimp. Met demografische voorspellingen deelt Mailchimp deze informatie met jou. En daar kun je veel aan hebben want dan kun je bijtijds actie nemen als je verontrustende zaken ontdekt in deze demografische voorspellingen. In …

Demografische voorspellingen in Mailchimp Nu lezen »

verlaten winkelwagentje

Verlaten winkelwagentje bij Mailchimp

Wist je dat je heel veel verkopen verliest doordat klanten hun winkelwagentje verlaten? Verlaten winkelwagentjes zorgen voor ongeveer 69% verlies aan sales. Als je hier zelfs maar een klein percentage van terug zou kunnen winnen, dan gaat je omzet direct omhoog. Hier heb je dus veel bij te winnen. Dat kun je doen door een …

Verlaten winkelwagentje bij Mailchimp Nu lezen »

Scroll naar boven