Rubriek: Mailchimp statistieken

.

Mailchimp statistieken zijn de moeite waard om tijd aan te besteden. Niet alleen om te kijken hoe je nieuwsbrief presteert en of er iets te verbeteren valt. Maar ook om te kijken of er niets niet goed gaat.

Het nieuwste artikel in deze categorie is:

Misschien zie je na een verzending een rijtje hard bounces staan en ontdek je dat er spelfouten in die adressen zitten. En misschien kun je de juiste adressen achterhalen zodat ze voor je e-mailmarketing behouden blijven.

Misschien ontdek je spammeldingen of afmeldingen om een minder gunstige  reden. Dan kun je iets verbeteren.

Mailchimp statistieken

Mailchimp biedt behoorlijk uitgebreide stats. Zorg dat je daar regelmatig naar kijkt en er je voordeel mee doet.

Belangrijkste artikel

Meer over Mailchimp kun je vinden via het menu hieronder.

Je bent hier: Home » Mailchimp » Mailchimp statistieken
Verzendtijd optimalisatie

Verzendtijd optimalisatie van Mailchimp

Optimale verzendtijd voor je nieuwsbrief: wat is de beste dag om een nieuwsbrief te versturen? Hoe kun je de verzendtijd optimaliseren als je de gratis versie van MailChimp gebruikt? En hoe werkt verzendtijd optimalisatie als je de betaalde versie van MailChimp gebruikt? Hier leg ik uit hoe je dit doet in alle versies. Of je nou de legacy versie gebruikt, of Mailchimp Free, Standard of Essential of zelfs Premium, een vorm van verzendtijd optimalisatie kan altijd.

Lees meer»
Mailchimp statistieken

Statistieken MailChimp: rapporten

Statistieken van MailChimp: dat zijn je Mailchimp rapporten. MailChimp heeft uitgebreide statistieken waar je erg nuttige informatie uit kunt halen. In de statistieken van MailChimp kun je na verzending van je nieuwsbrief veel informatie vinden die je kan helpen je nieuwsbrief te verbeteren. De statistieken kun je vinden als je de volgende navigatie volgt:

Lees meer»
Font Resize