E-mailadres wijzigen bij MailerLite: ik heb het nu over een link in de voettekst van je nieuwsbrief waarmee je abonnee zelf zijn of haar e-mailadres kan wijzigen. Zo’n link heeft MailerLite niet. Maar je kunt ook zelf zoiets maken. Hoe je dat doet beschrijf ik in dit artikel.
Lees meer»Rubriek: MailerLite
MailerLite link trigger gebruiken
Met MailerLite link trigger kun je een Automation workflow laten triggeren door een klik op een link in je nieuwsbrief. Hierdoor kun je mensen op een onopvallende manier precies datgene sturen waar ze behoefte aan hebben.
Lees meer»Bijlage met MailerLite
Een bijlage toevoegen aan MailerLite. Dat kan een lastig punt zijn, want op MailerLite kun je geen file parkeren. Je kunt er wel afbeeldingen uploaden, maar niet een e-book of zoiets. Dat betekent niet dat je geen e-book zou kunnen versturen. Maar je moet het even ergens anders parkeren, bijvoorbeeld op je website.
Lees meer»Button in je nieuwsbrief
Button in je nieuwsbiref, een plan van aanpak. Button maken, opschrift er op, linkje er onder, kleur wijzigen en formaat en uitlijning wijzigen. In dit artikel vertel ik je precies hoe je het doet voor Mailchimp en voor MailerLite.
Lees meer»Toegang tot je mailinglijst
Toegang tot je mailinglijst is toegang tot je data. Soms is het nodig iemand toegang tot je account te geven. Maar dan moet je die toegang daarna natuurlijk wel weer intrekken. Hier kun je lezen hoe je de toegang tot je account weer kunt intrekken en in welke situatie je dat beslist niet moet doen.
Lees meer»Serie nieuwsbrieven als trigger
Mensen verleiden om zich in te schrijven voor je nieuwsbrief door ze een boeiende serie aan te bieden. Hier lees je hoe je dit aanpakt.
Lees meer»Verschillen tussen nieuwsbrief en blog
Er zijn belangrijke verschillen tussen een nieuwsbrief en een blog. Je kunt je eigen marketing hinderen als je die verschillen niet begrijpt.
Lees meer»Offline adressen verzamelen
Offline adressen verzamelen is niet verboden en dubbele opt-in is niet verplicht. Maar als je offline e-mailadressen verzamelt moet je wel erg voorzichtig zijn.
Lees meer»Online adressen verzamelen
Online adressen verzamalen: hoe pak je het aan om mensen te verleiden om zich in te schrijven en hun e-mailadres te geven? Hier vind je een aantal tips.
Lees meer»Lage open rate en weinig afmeldingen
Een lage open rate en weinig afmeldingen. Je zou denken dat je dan met een matig geïnteresseerde doelgroep te maken hebt. Maar waarschijnlijk is dat niet zo. Ik denk dat je nieuwsbrief naar de spamfilters gaat.
Lees meer»