E-mailmarketing

divider

Ooit hoorde ik iemand zeggen dat e-mailmarketing de ruggengraat van je online marketing is. En ik denk dat dit waar is.

divider

Als gecertificeerde mailexpert heb ik massa’s tips voor Mailchimp en MailerLite op dit blog gezet. En ik wil je met klem aanraden om de rubriek over de aflevering van je nieuwsbrief te lezen, want dat kan je veel narigheid besparen. Plus: ik kan je helpen met e-mailstrategie.

divider

Ik kan je een training bieden of een uurtje hulp en je kunt je e-mailmarketing ook aan me uitbesteden.

divider

dynamische content

Wat is dynamische content

Dynamische content is variabele content. Het is een manier om in je nieuwsbrief uitsluitend content te laten zien die echt relevant is voor je doelgroep.

Je maakt geen verschillende nieuwsbrieven voor verschillende doelgroepen. In plaats daarvan maak je 1 nieuwsbrief en je verbergt sommige stukken tekst voor een deel van je doelgroep. En andere teksten toon je juist.

affiliate links

Affiliate links in een nieuwsbrief

Laatst kreeg ik een vraag over een nieuwsbrief die niet goed arriveerde. De ontvangers van de nieuwsbrief kregen een griezelige waarschuwing dat de nieuwsbrief misleidende inhoud had. En de verzender was zich van geen kwaad bewust. Die misleidende inhoud bleek een affiliate link te zijn. En dat is een link met een omleiding er in. …

Affiliate links in een nieuwsbrief Lees verder »

Nieuwsbrief personaliseren gaat verder dan je denkt

Nieuwsbrief personaliseren gaat verder dan je denkt

Een nieuwsbrief echt personaliseren gaat veel verder dan er een voornaam boven zetten. Een echt gepersonaliseerde nieuwsbrief heeft persoonlijke inhoud die deel uitmaakt van een gesprek en die aansluit bij een gebeurtenis of bij eerdere communicatie of die aansluit bij de interesses van je lezers. En dat is ook voor kleine bedrijven weggelegd. Dus ook …

Nieuwsbrief personaliseren gaat verder dan je denkt Lees verder »

winactie in je nieuwsbrief

Winactie in je nieuwsbrief

Een winactie in je nieuwsbrief is veel handiger dan een winactie op Facebook met telkens wisselende regels. En evengoed kun je er daarna aandacht aan besteden op Facebook. Maar ook voor een winactie in je nieuwsbrief gelden regels: wettelijke regels. En je hebt ook spelregels nodig uiteraard. In dit artikel vertel ik je wat je …

Winactie in je nieuwsbrief Lees verder »