Categorie: Marketing

event vol krijgen

Event vol krijgen

Als je een event of workshop of zoiets vol wilt krijgen dan heb je een flinke uitdaging waar je buikpijn van kunt krijgen. Hier vertel ik over een magnifieke manier waarop iemand dit heeft gedaan. Een voorbeeld dus.
Ansichtkaart voor marketing

Ansichtkaart voor marketing

Wist je dat 86% van de mensen hun gewone post bekijkt? Dan begrijp je waarschijnlijk ook waarom je zoveel post krijgt van goede doelen. Ansichtkaarten sturen is eigenlijk een uitstekende manier van marketing. Vooral als je er geen enveloppe om doet. Lees hier hoe je het aanpakt en hoe het zit met de wetgeving.
Zeg je wel vaak genoeg nee

Zeg je wel vaak genoeg nee?

Zeg je wel vaak genoeg nee? Want vaak “nee” zeggen is een factor die te maken heeft met succes. En als je daar over nadenkt, dan is het eigenlijk heel erg logisch dat nee zeggen en succes met elkaar te maken hebben. Nee zeggen en succes hebben met elkaar te maken omdat succesvolle mensen weten waar ze naartoe willen. Ze hebben een doel, een plan en een strategie. Ze hebben focus!
mond tot mond

Mond tot mond

Mond tot mond reclame is de beste reclame die je kunt krijgen. Daarom zou het fijn zijn als je deze vorm van reclame zou kunnen stimuleren. Dat kan en je kunt in dit artikel lezen hoe. En als je deze

Lees meer
buyer persona maken

Buyer Persona maken

Een buyer persona maken betekent dat je een klantprofiel gaat maken van je favoriete klant. Zodat je klanten kunt aantrekken die lijken op je favoriete klant.
Page 1 of 9
1 2 3 4 5 9