Starten voor je er klaar voor bent is starten voordat alles perfect is. Gewoon beginnen terwijl de verf nog nat is. Want ook zonder website, social media kanalen of logo kun je klanten bedienen.
Lees meer»Rubriek: Marketing
Warm bellen om klanten te krijgen
Warm bellen is het bellen van mensen die je al kent. Dit kan een leuke manier zijn om klanten te krijgen. Want ergens binnenkomen met een introductie is natuurlijk wel fijn.
Lees meer»Waarom verwijzen mensen naar je bedrijf?
Waarom verwijzen mensen naar je bedrijf. En hoe kun je mensen stimuleren om te verwijzen naar je bedrijf?
Lees meer»Succesvolle ondernemers gaan door
Succesvolle ondernemers gaan door waar anderen stoppen. En dat komt doordat ze weten wat ze aan het doen zijn.
Lees meer»Zichtbaar worden door een niche
Zichtbaar worden door een niche te kiezen, waardoor mensen precies weten wat je doet en voor wie je dat doet.
Lees meer»Specialisatie en doelgroep
Een specialisatie en een doelgroep heb je nodig om prospects ervan te overtuigen dat jij de juiste bent om de klus te klaren.
Lees meer»LinkedIn etiquette: do’s en don’ts
LinkedIn heeft een andere cultuur dan Facebook en je doet er dan ook andere dingen. Lees hier hoe je je op LinkedIn behoort te gedragen.
Lees meer»MailerLite inschrijfformulier op je website
Een MailerLite inschrijfformulier op je website. Hier lees je hoe je ze maakt, hoe je ze importeert en hoe je ze op een pagina of in de zijbalk zet.
Lees meer»Marketing automatiseren
Marketing automatiseren voor zover dat kan. Hier een aantal ideeen over wat je zou kunnen automatiseren en een berekening van hoeveel tijd je daarmee kunt besparen.
Lees meer»Rob Wuijster over doelstellingen
Motivational speaker Rob Wuijster vertelt op deze video over het nut en de noodzaak van doelstellingen.
Lees meer»