Rubriek: Aftersales

.

Je bent hier: Home » Marketing » Marketing systeem » Aftersales
Ansichtkaart voor marketing

Ansichtkaart voor marketing

Wist je dat 86% van de mensen hun gewone post bekijkt? Dan begrijp je waarschijnlijk ook waarom je zoveel post krijgt van goede doelen. Ansichtkaarten sturen is eigenlijk een uitstekende manier van marketing. Vooral als je er geen enveloppe om doet. Lees hier hoe je het aanpakt en hoe het zit met de wetgeving.

Lees meer»
After sales met Automation

Aftersales met Automation

Aftersales marketing: contact houden met je klant nadat je klant iets gekocht heeft. Nadat je klant een aankoop heeft gedaan kun je bijvoorbeeld een e-mail sturen waarin je vraagt of alles goed ontvangen en naar wens is. Hierdoor blijf je in beeld bij je klant.

Lees meer»
originele relatiegeschenken

Originele relatiegeschenken

Originele relatiegeschenken zijn relatiegeschenken die onthouden worden en waardoor je opvalt. Ontvangers van relatiegeschenken hebben gewoonlijk een positie waardoor jij niet de enige bent die een relatiegeschenk geeft: ze krijgen heel veel relatiegeschenken. Om op te vallen en ervoor te zorgen dat jouw geschenk onthouden en herinnerd wordt moet je dus iets bijzonders verzinnen.

Lees meer»
Font Resize