Zichtbaar worden door een niche te kiezen, waardoor mensen precies weten wat je doet en voor wie je dat doet.
Lees meer»Rubriek: Niche
Specialisatie en doelgroep
Een specialisatie en een doelgroep heb je nodig om prospects ervan te overtuigen dat jij de juiste bent om de klus te klaren.
Lees meer»Om wiens problemen geef je werkelijk?
Om wiens problemen geef je werkelijk? Als je een niche gaat kiezen ga je de keuze maken voor wie je gaat werken. Het kiezen van een niche is zo ongeveer de belangrijkste beslissing die je bij de start van je bedrijf moet nemen. En als je bedrijf al een poos bestaat maar niet loopt zoals … Lees verder Om wiens problemen geef je werkelijk?
Lees meer»Valkuilen marketing: de verleiding
Valkuilen met marketing kunnen zich vermommen als kansen en verleidingen.
Lees meer»Geef je marketing handen en voeten
Geef je marketing handen en voeten. Leer je inspanningen te verbinden in een systeem van acties dat bij jou past. Want anders betekent marketing drama en ploeteren terwijl je nauwelijks resultaten haalt.
Lees meer»Presenteren om klanten te krijgen
Spreken voor publiek betekent dat je direct contact krijgt met een groep mensen. En dat is gunstig voor je marketing. De vaardigheid om een goede presentatie te geven helpt je zowel om prospects aan te trekken als bij het verkoopproces.
Lees meer»Marketing voor therapeuten
Marketing voor therapeuten: planten weten dat je een niche moet kiezen. Dat hoef je planten niet te vertellen, want planten die dat niet gedaan hebben zijn er helemaal niet. Alle planten hebben een niche waarin ze kunnen gedijen.
Lees meer»Uitblinken als ondernemer
Uitblinken als ondernemer vraagt van je om keuzes te maken. En als je dat doet dan is het niet meer zo moeilijk om uit te blinken. Hieronder bespreek ik 3 punten waar je keuzes in moet maken. En als je dat niet doet dan kom je meer hobbels tegen op je weg dan wanneer je … Lees verder Uitblinken als ondernemer
Lees meer»