Rubriek: Verkopen

.

Je bent hier: Home » Marketing » Marketing systeem » Verkopen
event vol krijgen

Event vol krijgen

Als je een event of workshop of zoiets vol wilt krijgen dan heb je een flinke uitdaging waar je buikpijn van kunt krijgen. Hier vertel ik over een magnifieke manier waarop iemand dit heeft gedaan. Een voorbeeld dus.

Lees meer»
dynamische content met mailerlite

Verkopen met dynamische content

Voor mijn klant heb ik een een workflow gemaakt met dynamische content. Met dynamische content laat je bepaalde delen van je nieuwsbrief alleen zien aan een selecte groep mensen. Hierdoor kun je heel gericht mailen, want je laat alleen de content zien die relevant is voor je lezer.

Lees meer»
negatieve reviews

Negatieve reviews

Negatieve reviews op social media: wat doe je met negatieve reviews? Reviews en recensies via de social media hebben een enorme sociale bewijskracht omdat jij er niets tegen kunt doen als ze negatief zijn. Doordat jij niets tegen negatieve reviews kunt doen zijn reviews en recensies die je via de social media krijgt betrouwbaar en … Lees verder Negatieve reviews

Lees meer»
Reviews verzamelen

Reviews verzamelen

Reviews zijn noodzakelijk om je diensten te verkopen. Maar wat nou als je net gestart bent met je onderneming? Of als je net een nieuwe dienst online hebt gezet waarvoor je nog geen reviews hebt? Of zelfs: wat te doen als je een cursus nog niet af hebt? Hoe kun je dan reviews verzamelen? Hoe … Lees verder Reviews verzamelen

Lees meer»
Sociale bewijzen via de social media

Sociale bewijskracht via de social media

Sociale bewijskracht en hoe je sociale bewijzen in kunt zetten is belangrijk bij online marketing. Sociale bewijskracht: voordat mensen je klant worden moeten ze je eerst: kennen vertrouwen aardig vinden Sociale bewijskracht kan erg goed helpen bij de factor “vertrouwen”. Know-trust-like en sociale bewijskracht Heb je wel eens gehoord van de know-trust-like factor? Kennen De … Lees verder Sociale bewijskracht via de social media

Lees meer»
Font Resize