Leads opvolgen met PersistIQ en je e-mail wordt zelfs in Gmail ontvangen in Primair.
Lees meer»Rubriek: Verkopen
Event vol krijgen
Als je een event of workshop of zoiets vol wilt krijgen dan heb je een flinke uitdaging waar je buikpijn van kunt krijgen. Hier vertel ik over een magnifieke manier waarop iemand dit heeft gedaan. Een voorbeeld dus.
Lees meer»Verkoop je aan de moeilijkste prospect?
Verkoop je aan de moeilijkste prospect? Verkopen is stukken lastiger als je probeert te verkopen aan de moeilijkste prospect. Maar besef je ook dat er prospects zijn aan wie je gemakkelijker kunt verkopen?
Lees meer»Presenteren om klanten te krijgen
Spreken voor publiek betekent dat je direct contact krijgt met een groep mensen. En dat is gunstig voor je marketing. De vaardigheid om een goede presentatie te geven helpt je zowel om prospects aan te trekken als bij het verkoopproces.
Lees meer»Verkopen met dynamische content
Voor mijn klant heb ik een een workflow gemaakt met dynamische content. Met dynamische content laat je bepaalde delen van je nieuwsbrief alleen zien aan een selecte groep mensen. Hierdoor kun je heel gericht mailen, want je laat alleen de content zien die relevant is voor je lezer.
Lees meer»Negatieve reviews
Negatieve reviews op social media: wat doe je met negatieve reviews? Reviews en recensies via de social media hebben een enorme sociale bewijskracht omdat jij er niets tegen kunt doen als ze negatief zijn. Doordat jij niets tegen negatieve reviews kunt doen zijn reviews en recensies die je via de social media krijgt betrouwbaar en … Lees verder Negatieve reviews
Lees meer»Reviews verzamelen
Reviews zijn noodzakelijk om je diensten te verkopen. Maar wat nou als je net gestart bent met je onderneming? Of als je net een nieuwe dienst online hebt gezet waarvoor je nog geen reviews hebt? Of zelfs: wat te doen als je een cursus nog niet af hebt? Hoe kun je dan reviews verzamelen? Hoe … Lees verder Reviews verzamelen
Lees meer»Sociale bewijskracht via de social media
Sociale bewijskracht en hoe je sociale bewijzen in kunt zetten is belangrijk bij online marketing. Sociale bewijskracht: voordat mensen je klant worden moeten ze je eerst: kennen vertrouwen aardig vinden Sociale bewijskracht kan erg goed helpen bij de factor “vertrouwen”. Know-trust-like en sociale bewijskracht Heb je wel eens gehoord van de know-trust-like factor? Kennen De … Lees verder Sociale bewijskracht via de social media
Lees meer»Prijsopbouw van je dienstenaanbod
Ben je te duur of ligt het aan de prijsopbouw van je diensten? Prijsopbouw van je dienstenaanbod is veel belangrijker dan de daadwerkelijke prijs. In dit artikel wil ik ingaan op de reden waarom het kan lijken dat je klanten niet veel willen betalen. Dit komt meestal doordat de prijsopbouw van je dienstenaanbod niet goed … Lees verder Prijsopbouw van je dienstenaanbod
Lees meer»