Marketing voor dienstverleners

Marketing voor dienstverleners vraagt net als marketing voor een groot bedrijf om een plan en structuur. Je moet weten waar je nu bent en waar je naartoe wilt. In deze rubrieke vind je tips die je verder op weg kunnen helpen.

divider

marketing voor diensten

divider

Marketing voor diensten

Marketing voor dienstverleners hoeft niet moeilijk te zijn en je kunt het zelf doen.  Maar je hebt wel een goed plan nodig en een strakke structuur.

divider

Want wat ik vaak zie als mensen hun marketing zelf doen, is dat het alle kanten opgaat. Of dat mensen blijven steken in adverteren op Facebook omdat ze gewoon niet weten wat ze verder zouden kunnen doen.

divider

En dat vind ik jammer, want er zijn effectievere methoden die minder kosten en waardoor je dus sneller winst gaat maken.

divider

Plan en structuur

Met het plan en de structuur kan ik je helpen en daarnaast weet ik ook nog heel veel over hoe dingen werken. Over hoe dingen werken kun je veel lezen in deze categorie.

divider

Deze rubriek over marketing zelf doen is een grote categorie en om een dergelijke grote categorie leesbaar en doorzoekbaar te houden heb ik ‘m verdeeld in subcategorieën tot 3 niveau’s diep.

divider

Klik hier aan waar je ongeveer naar zoekt of waar je in geïnteresseerd bent, dan krijg je daarna nieuwe opties zodat je zeker komt waar je zijn wilt.

medische claims en gezondheidsclaims

Medische claims en gezondheidsclaims

Medische claims en gezondheidsclaims mag je niet zomaar publiceren. Je teksten moeten dan aan de wetgeving voldoen. En Google let er vooral ook op of je artikelen een vertrouwenwekkend artikel is als het gaat om zoekopdrachten over gezondheid. Hier vind je een paar ideeën hoe je de kwaliteit van een medisch artikel zou kunnen verhogen. …

Medische claims en gezondheidsclaims Lees meer »

hoe praten mensen over je bedrijf

Hoe praten mensen over je bedrijf?

Hoe praten mensen over je bedrijf? En hoe kun je gunstige voorwaarden scheppen die het gemakkelijk maken om te praten over je bedrijf? Dat is een kunst op zich, ik zou bijna zeggen een wetenschap. Er is zelfs een organisatie die mensen helpt om mond-tot-mond reclame te stimuleren. En er is een boek over geschreven. …

Hoe praten mensen over je bedrijf? Lees meer »

visitekaartje inzetten

Visitekaartje inzetten en de juiste klanten aantrekken

Als je je visitekaartje op een slimme manier inzet dan kun je er hiermee voor zorgen dat je de juiste klanten aantrekt. De juiste klanten zijn klanten die echt passen bij wat je te bieden hebt. Hier vertel ik een verhaal over hoe een ondernemer mij subtiel stimuleerde om z’n visitekaartje weg te geven aan …

Visitekaartje inzetten en de juiste klanten aantrekken Lees meer »

Kijkrichting en afbeeldingen spiegelen

De kijkrichting van de plaatjes op je blog beïnvloedt de kijkrichting van je bezoekers. Als de kijkrichting de verkeerde kant op is, kan het zomaar gebeuren dat je bezoekers wegstuurt. Afbeeldingen spiegelen is soms de oplossing als de kijkrichting de verkeerde kant op is. Hier vind je een aantal voorbeelden van de kijkrichting en een tip over …

Kijkrichting en afbeeldingen spiegelen Lees meer »