Categorie: Naamsbekendheid

.

Naamsbekendheid

  • Hoe bekend ben je?
  • Denken mensen uit jouw doelgroep onmiddellijk aan jou als ze een probleem hebben dat jij op kunt lossen?
  • Heeft je doelgroep wel eens van je gehoord?

Als dat allemaal niet zo is, dan is er nog iets te doen.

In deze rubriek vind je artikelen die je kunnen helpen en inspireren om je naamsbekendheid te vergroten.

Zodat op langere termijn wel iedereen in je doelgroep aan jou denkt als ze een probleem hebben.

Een gerelateerde rubriek is zichtbaarheid. Daar kun je ook tips vinden om je bedrijf te ondersteunen.

Je bent hier: Home » Marketing » Pijplijn vullen » Naamsbekendheid
mond tot mond

Mond tot mond

Mond tot mond reclame is de beste reclame die je kunt krijgen. Daarom zou het fijn zijn als je deze vorm van reclame zou kunnen stimuleren. Dat kan en je kunt in dit artikel lezen hoe. En als je deze artikelen leest, houd dan in je achterhoofd dat social share en link building verwant zijn … Lees verder Mond tot mond

originele relatiegeschenken

Originele relatiegeschenken

Originele relatiegeschenken zijn relatiegeschenken die onthouden worden en waardoor je opvalt. Ontvangers van relatiegeschenken hebben gewoonlijk een positie waardoor jij niet de enige bent die een relatiegeschenk geeft: ze krijgen heel veel relatiegeschenken. Om op te vallen en ervoor te zorgen dat jouw geschenk onthouden en herinnerd wordt moet je dus iets bijzonders verzinnen.

Guerrillamarketing

Wat is Guerrilla marketing

Waarom dit zo’n schitterend staaltje van guerrillamarketing is, zal je duidelijk zijn als je eens goed kijkt naar wat guerrillamarketing precies is en naar wat het doel en de kenmerken zijn.