Home » Marketing blog » Pagina 14

Marketing blog

Dit is het marketing blog voor dienstverleners en kunstenaars. Als je een zzp’er bent gaan marketing en sales naadloos in elkaar over. Bij grote bedrijven zijn marketing en sales gewoonlijk verschillende afdelingen, maar jij doet alles zelf, dus jij bent de afdeling die alles doet.

divider

marketing blog

divider

Marketing blog

Op dit blog vind je marketing tips voor dienstverleners en voor kunstenaars. Tussen marketing voor dienstverleners en marketing voor kunstenaars zit een verschil, want kunst is geen dienst.

divider

Maar er zit ook weer heel veel overlap in, want kunst is geen product als alle andere producten.

divider

Om snel relevante artikelen te vinden voor jouw branche klik je hieronder je branche aan en dan ga je naar een subrubriek.

divider

divider

Daarnaast: als je weet wat je doet en wat je hiervan mag verwachten, dan kan SEO interessant zijn. SEO is het vindbaar maken van je website voor mensen die via de zoekmachines naar je op zoek zijn. Ook daarover heb ik een heleboel artikelen geschreven.

divider

In mijn ogen zijn de social media geen marketingstrategieën maar marketing tools. Maar prima bruikbaar! Hoe ik daar precies over denk kun je lezen in het artikel: Marketingstrategie of marketingtool. En hier vind je mijn artikelen over de social media.

divider

Ik ben zowel een Mailchimp expert als een MailerLite expert. Ik heb daardoor over deze platforms een groot blog vol geschreven. Hier vind je het Mailchimp blog en hier het MailerLite blog.

divider

En daarnaast heb ik een aantal nuttige artikelen voor je over e-mailstrategie en over de aflevering van je nieuwsbrief.

Ik jaren bij grote bedrijven gewerkt en dat is toch iets anders dan een klein bedrijf helemaal zelf runnen. En hoe groot dat verschil is merk je pas echt als je zelf een klein bedrijf gaat runnen.

hoe praten mensen over je bedrijf

Hoe praten mensen over je bedrijf?

Hoe praten mensen over je bedrijf? En hoe kun je gunstige voorwaarden scheppen die het gemakkelijk maken om te praten over je bedrijf? Dat is een kunst op zich, ik zou bijna zeggen een wetenschap. Er is zelfs een organisatie die mensen helpt om mond-tot-mond reclame te stimuleren. En er is een boek over geschreven. …

Hoe praten mensen over je bedrijf? Lees meer »

visitekaartje inzetten

Visitekaartje inzetten en de juiste klanten aantrekken

Als je je visitekaartje op een slimme manier inzet dan kun je er hiermee voor zorgen dat je de juiste klanten aantrekt. De juiste klanten zijn klanten die echt passen bij wat je te bieden hebt. Hier vertel ik een verhaal over hoe een ondernemer mij subtiel stimuleerde om z’n visitekaartje weg te geven aan …

Visitekaartje inzetten en de juiste klanten aantrekken Lees meer »

Kijkrichting en afbeeldingen spiegelen

De kijkrichting van de plaatjes op je blog beïnvloedt de kijkrichting van je bezoekers. Als de kijkrichting de verkeerde kant op is, kan het zomaar gebeuren dat je bezoekers wegstuurt. Afbeeldingen spiegelen is soms de oplossing als de kijkrichting de verkeerde kant op is. Hier vind je een aantal voorbeelden van de kijkrichting en een tip over …

Kijkrichting en afbeeldingen spiegelen Lees meer »