Zeg je wel vaak genoeg nee? Want vaak “nee” zeggen is een factor die te maken heeft met succes. En als je daar over nadenkt, dan is het eigenlijk heel erg logisch dat nee zeggen en succes met elkaar te maken hebben. Nee zeggen en succes hebben met elkaar te maken omdat succesvolle mensen weten waar ze naartoe willen. Ze hebben een doel, een plan en een strategie. Ze hebben focus!
Lees meer»Rubriek: Marketing voor diensten
Verkoop je aan de moeilijkste prospect?
Verkoop je aan de moeilijkste prospect? Verkopen is stukken lastiger als je probeert te verkopen aan de moeilijkste prospect. Maar besef je ook dat er prospects zijn aan wie je gemakkelijker kunt verkopen?
Lees meer»Mond tot mond
Door mond-tot-mond reclame bereik je het netwerk achter je netwerk op een uiterst effectieve en positieve manier.
Lees meer»Buyer Persona maken
Een buyer persona maken betekent dat je een klantprofiel gaat maken van je favoriete klant. Zodat je klanten kunt aantrekken die lijken op je favoriete klant.
Lees meer»Presenteren om klanten te krijgen
Spreken voor publiek betekent dat je direct contact krijgt met een groep mensen. En dat is gunstig voor je marketing. De vaardigheid om een goede presentatie te geven helpt je zowel om prospects aan te trekken als bij het verkoopproces.
Lees meer»Doelgericht netwerken
Doelgericht netwerken betekent nog steeds dat iedereen welkom is in je netwerk. Maar het betekent ook dat …
Lees meer»Wat is inbound marketing?
Wat is inbound marketing: dit is een vorm van marketing waarbij je inspant om klanten aan te trekken en ze te houden door ze consistent een uitstekende ervaring te geven in alle contacten met je bedrijf.
Lees meer»Wat is relatiemarketing
Een klant is pas een klant als hij de kans heeft gehad je te verlaten en ervoor gekozen heeft dat niet te doen (Hubspot).
Lees meer»Wat is de buyers journey of kopersreis?
Wat is de buyers journey of kopersreis? Welke fase kent deze reis en hoe je daar rekening mee houden met je marketing?
Lees meer»Marketing in coronatijd
Marketing in coronatijd is geen gewone marketing. Je kunt niet blijven doen wat je altijd al deed. Want de wereld is veranderd. We zitten allemaal thuis, maar dat is niet het enige. We gaan ook door heel zwaar weer. En daarbij kan ook nog gebeuren dat je gesprekspartner een dierbare op IC heeft liggen, of … Lees verder Marketing in coronatijd
Lees meer»