Categorie: Marketing

Woocommerce een echte shop

Woocommerce is een echte shop. Het verschil tussen een shop en een betaalformulier is dat mensen bij een shop verschillende producten ineens af kunnen rekenen, terwijl je bij een betaalformulier telkens opnieuw een betaalmogelijkheid creëert.

Als je wilt dat mensen

Lees meer
dynamische content met mailerlite

Verkopen met dynamische content

Voor mijn klant heb ik een een workflow gemaakt met dynamische content. Met dynamische content laat je bepaalde delen van je nieuwsbrief alleen zien aan een selecte groep mensen. Hierdoor kun je heel gericht mailen, want je laat alleen de content zien die relevant is voor je lezer.
Succesdagboek bijhouden

Succesdagboek bijhouden

Een succesdagboek bijhouden, waarom zou je dat doen? Nou, marketing vraagt van je dat je er consequent mee doorgaat. Ook als je niet direct de gewenste resultaten ziet.

En consequent doorgaan terwijl je de resultaten waar je op hoopt nog

Lees meer
negatieve reviews

Negatieve reviews

Negatieve reviews op social media: wat doe je met negatieve reviews? Reviews en recensies via de social media hebben een enorme sociale bewijskracht omdat jij er niets tegen kunt doen als ze negatief zijn.

Doordat jij niets tegen negatieve reviews

Lees meer
Page 4 of 6
1 2 3 4 5 6