Marketing voor dienstverleners

Marketing voor dienstverleners vraagt net als marketing voor een groot bedrijf om een plan en structuur. Je moet weten waar je nu bent en waar je naartoe wilt. In deze rubrieke vind je tips die je verder op weg kunnen helpen.

 

marketing voor diensten

 

Marketing voor diensten

Marketing voor dienstverleners hoeft niet moeilijk te zijn en je kunt het zelf doen.  Maar je hebt wel een goed plan nodig en een strakke structuur.

 

Want wat ik vaak zie als mensen hun marketing zelf doen, is dat het alle kanten opgaat. Of dat mensen blijven steken in adverteren op Facebook omdat ze gewoon niet weten wat ze verder zouden kunnen doen.

 

En dat vind ik jammer, want er zijn effectievere methoden die minder kosten en waardoor je dus sneller winst gaat maken.

 

Plan en structuur

Met het plan en de structuur kan ik je helpen en daarnaast weet ik ook nog heel veel over hoe dingen werken. Over hoe dingen werken kun je veel lezen in deze categorie.

 

Deze rubriek over marketing zelf doen is een grote categorie en om een dergelijke grote categorie leesbaar en doorzoekbaar te houden heb ik ‘m verdeeld in subcategorieën tot 3 niveau’s diep.

 

Klik hier aan waar je ongeveer naar zoekt of waar je in geïnteresseerd bent, dan krijg je daarna nieuwe opties zodat je zeker komt waar je zijn wilt.

succes met online marketing

Succes met online marketing

Succes met online marketing krijg je niet vanzelf. Er is een belangrijke voorwaarde om succes met online marketing te krijgen en te houden. Deze belangrijke voorwaarde is heel simpel en tegelijk heel erg moeilijk: volhouden. In principe kan iedere vorm van marketing die je kiest naar succes leiden. Maar iedere vorm van marketing vraagt van …

Succes met online marketing Lees meer »

waarom zou iemand mij inhuren

Waarom zou iemand mij inhuren? Unique selling points

Dit is een serieuze vraag die een ondernemer mij wanhopig stelde: Waarom zou iemand mij inhuren? Dat is ook een goede vraag die je niet vroeg genoeg kunt stellen. Want deze vraag klinkt wel behoorlijk wanhopig, maar gaat eigenlijk over jouw unique selling points. Als jij deze wanhopige vraag diep in je hart herkent, dan …

Waarom zou iemand mij inhuren? Unique selling points Lees meer »