Marketing voor dienstverleners

Marketing voor dienstverleners vraagt net als marketing voor een groot bedrijf om een plan en structuur. Je moet weten waar je nu bent en waar je naartoe wilt. In deze rubrieke vind je tips die je verder op weg kunnen helpen.

 

marketing voor diensten

 

Marketing voor diensten

Marketing voor dienstverleners hoeft niet moeilijk te zijn en je kunt het zelf doen.  Maar je hebt wel een goed plan nodig en een strakke structuur.

 

Want wat ik vaak zie als mensen hun marketing zelf doen, is dat het alle kanten opgaat. Of dat mensen blijven steken in adverteren op Facebook omdat ze gewoon niet weten wat ze verder zouden kunnen doen.

 

En dat vind ik jammer, want er zijn effectievere methoden die minder kosten en waardoor je dus sneller winst gaat maken.

 

Plan en structuur

Met het plan en de structuur kan ik je helpen en daarnaast weet ik ook nog heel veel over hoe dingen werken. Over hoe dingen werken kun je veel lezen in deze categorie.

 

Deze rubriek over marketing zelf doen is een grote categorie en om een dergelijke grote categorie leesbaar en doorzoekbaar te houden heb ik ‘m verdeeld in subcategorieën tot 3 niveau’s diep.

 

Klik hier aan waar je ongeveer naar zoekt of waar je in geïnteresseerd bent, dan krijg je daarna nieuwe opties zodat je zeker komt waar je zijn wilt.

reviews verzamelen

Reviews verzamelen

Reviews overtuigen en kunnen mensen over de streep trekken. Juist als mensen twijfelen of ze het gaan doen zijn reviews belangrijk. En daarom moet je reviews verzamelen. En eigenlijk moet je consequent vragen om een review, telkens als je je werk hebt afgerond. Als je consequent wilt vragen om een review, dan moet je daar …

Reviews verzamelen Lees meer »

concurrentie op het web

Wie zijn je online concurrenten

Wie zijn je online concurrenten op het web? Online concurrentie is eigenlijk heel interessant. Want dat je concurrenten hebt zal geen nieuws voor je zijn. Maar online concurrentie gaat verder dan normale concurrentie. Ook organisaties die weinig feitelijke concurrentie lijken te hebben, hebben wel degelijk te maken met online concurrentie. Op het web concurreer je …

Wie zijn je online concurrenten Lees meer »

hyperlinks onderstrepen voor kleurenblinden

Hyperlinks onderstrepen voor kleurenblinden

Links onderstrepen voor kleurenblinden is belangrijk, want kleurenblindheid komt behoorlijk vaak voor, met name bij mannen. Tenzij je uitsluitend voor vrouwen schrijft is er daarom alle reden om te verwachten dat ongeveer 8% van je doelgroep aan een vorm van kleurenblindheid lijdt. En dan kom jij met de hyperlinks op je website in een leuke …

Hyperlinks onderstrepen voor kleurenblinden Lees meer »

hoe praten mensen over je bedrijf

Hoe praten mensen over je bedrijf?

Hoe praten mensen over je bedrijf? En hoe kun je gunstige voorwaarden scheppen die het gemakkelijk maken om te praten over je bedrijf? Dat is een kunst op zich, ik zou bijna zeggen een wetenschap. Er is zelfs een organisatie die mensen helpt om mond-tot-mond reclame te stimuleren. En er is een boek over geschreven. …

Hoe praten mensen over je bedrijf? Lees meer »

Scroll naar boven