Aftersales

divider

aftersales nazorg en service

divider

Aftersales is het koesteren van je klanten nadat je verkocht hebt en je diensten geleverd hebt.

divider

Aftersales voor dienstverleners

Aftersales met Automation

Aftersales met Automation: contact houden met je klant nadat je klant iets gekocht heeft. Nadat je klant een aankoop heeft gedaan kun je bijvoorbeeld een e-mail sturen waarin je vraagt of alles naar wens is. Hierdoor blijf je in beeld bij je klant. Klanten zijn kostbaar en die moet je vertroetelen. En een klant mag …

Aftersales met Automation Lees verder »

originele relatiegeschenken

Originele relatiegeschenken

Originele relatiegeschenken blijven in het geheugen van je relatie hangen. Soms zelfs heel erg lang … Ontvangers van relatiegeschenken hebben gewoonlijk een positie waardoor jij niet de enige bent die een relatiegeschenk geeft: ze krijgen heel veel relatiegeschenken. Om op te vallen en ervoor te zorgen dat jouw geschenk onthouden en herinnerd wordt moet je …

Originele relatiegeschenken Lees verder »