Je bent hier: Home » Marketing zelf doen » Marketing cyclus » Pijplijn vullen

Pijplijn vullen

divider

pijplijn vullen

divider

Als je nou echt niet weet wat je vandaag zou kunnen doen voor je marketing, dan kun je altijd de pijplijn gaan vullen. Want de pijplijn vullen is nooit klaar. Je hiervoor inspannen is dus altijd nuttig.

divider

Maar neem in ieder geval actie. Ga je tijd niet verdoen door na te denken over wat je eventueel zou kunnen doen. Het is beter om actie te nemen en daar fouten bij te maken, dan helemaal niets te doen en af te wachten.

divider

De pijplijn vullen is altijd een zinvolle activiteit als je even niet weet wat je te doen staat. Want hiermee begint alles: je hebt eerst contacten nodig voor je kunt verkopen. Dus zorgen voor meer contacten is altijd het eerste dat je moet doen.

divider

Ik wil niet zeggen dat de rest dan vanzelf gaat want dat is niet zo. Maar met een gevulde pijplijn is alles wat daarna komt wel veel gemakkelijker en relaxter. D.w.z.: op voorwaarde dat je een goede niche hebt gekozen. Ga dus aan de slag en begin nu.

divider