Pijplijn vullen

divider

pijplijn vullen

divider

Als je nou echt niet weet wat je vandaag zou kunnen doen voor je marketing, dan kun je altijd de pijplijn gaan vullen. Want de pijplijn vullen is nooit klaar. Je hiervoor inspannen is dus altijd nuttig.

divider

Maar neem in ieder geval actie. Ga je tijd niet verdoen door na te denken over wat je eventueel zou kunnen doen. Het is beter om actie te nemen en daar fouten bij te maken, dan helemaal niets te doen en af te wachten.

divider

De pijplijn vullen is altijd een zinvolle activiteit als je even niet weet wat je te doen staat. Want hiermee begint alles: je hebt eerst contacten nodig voor je kunt verkopen. Dus zorgen voor meer contacten is altijd het eerste dat je moet doen.

divider

Ik wil niet zeggen dat de rest dan vanzelf gaat want dat is niet zo. Maar met een gevulde pijplijn is alles wat daarna komt wel veel gemakkelijker en relaxter. D.w.z.: op voorwaarde dat je een goede niche hebt gekozen. Ga dus aan de slag en begin nu.

divider

Facebook ads en webinars

Facebook ads en webinars de kosten en de baten

Er zijn talloze marketingstrategieen te verzinnen en welke je ook kiest, als het consequent doet zul je merken dat ze allemaal werken. Dat is het goede nieuws. Maar dat betekent niet dat iedere marketingstrategie geschikt is voor iedere soort business. Zeer beslist niet. Want de kosten van de marketingstrategieen die je kiest moeten in verhouding staan tot de opbrengsten. In dit artikel: Facebook ads en webinars, de kosten en de baten.

vreselijk actief op social media

Alternatieven voor social media marketing

Laatst had ik een vreselijk interessant gesprek met iemand. Zij vertelde mij dat er een marketeer bij haar langs was geweest bij en toen hoorde ze dat je vreselijk actief moet zijn op social media. Want als je dat niet doet, dan krijg je geen klanten. En mijn gesprekspartner zag er diep ongelukkig uit toen ze me dit vertelde, want dit wilde ze niet. Ze had dus alternatieven voor social media nodig en die zijn er gelukkig ook.

als je veel te weinig klanten hebt

Als je veel te weinig klanten hebt

Als je veel te weinig klanten hebt dan heb je strategieën nodig die op korte termijn voor klanten kunnen zorgen terwijl je ondertussen ook blijft werken aan strategieën die op langere termijn voor klanten zorgen. Door juist nu te mikken op de strategieën voor de korte termijn zul je snel klanten krijgen en gelijk een systeem opbouwen dat zorgt voor klanten op lange termijn.Denk vooral ook aan die langetermijnstrategieën.

succes uitstellen of succes creeren

Succes uitstellen of succes creëren

Als je met marketing aan de slag gaat, dan is er een levensgrote valkuil waar ik heel veel mensen in zie vallen. Die valkuil heet: ik moet eerst … En dan gaan mensen geen succes creëren, maar hun succes uitstellen. Dat is vaak een enorme onzekerheid, een “ik ben niet goed genoeg”. En dan moet je eerst allerlei dingen doen om goed genoeg te worden en dan pas kun je aan je marketing gaan werken. Maar dit is geen handige manier.

verdubbel het aantal bezoekers van je artikelen

Verdubbel het aantal bezoekers van je artikelen

Het is heel erg gemakkelijk om het aantal bezoekers op je artikelen te verdubbelen of zelfs te verdriedubbelen. Want met artikelen is het net als met klanten: aan bestaande klanten verkoop je veel gemakkelijker dan aan mensen die jou nog niet kennen. Zo is het met artikelen ook: aan bestaande bezoekers verkoop je heel gemakkelijk …

Verdubbel het aantal bezoekers van je artikelen Lees verder »