Verkopen

divider
verkopen

divider

Om te verkopen moet je je prospect overtuigen dat jij te bieden hebt wat hij zoekt. Maar het is natuurlijk veel handiger om een nieuw aanbod aan te bieden aan bestaande klanten. Want die heb je al overtuigd.

divider

Natuurlijk moet je prospect je prijs ook redelijk vinden. En wat je prospect redelijk vindt, hangt ervan af hoe jij het presenteert.

divider

Je hebt natuurlijk ook een paar spullen nodig om te overtuigen. Bijvoorbeeld een paar reviews. En die reviews kun je prima verzamelen via de social media.

divider

succes uitstellen of succes creeren

Succes uitstellen of succes creëren

Als je met marketing aan de slag gaat, dan is er een levensgrote valkuil waar ik heel veel mensen in zie vallen. Die valkuil heet: ik moet eerst … En dan gaan mensen geen succes creëren, maar hun succes uitstellen. Dat is vaak een enorme onzekerheid, een “ik ben niet goed genoeg”. En dan moet je eerst allerlei dingen doen om goed genoeg te worden en dan pas kun je aan je marketing gaan werken. Maar dit is geen handige manier.

Presenteren om klanten te krijgen

Presenteren om klanten te krijgen

Spreken voor publiek betekent dat je direct contact krijgt met een groep mensen. En dat is gunstig voor je marketing. De vaardigheid om een goede presentatie te geven helpt je zowel om prospects aan te trekken als bij het verkoopproces. Besef dat persoonlijke contacten meer doen voor je marketing dan onpersoonlijke contacten. En het geven …

Presenteren om klanten te krijgen Lees verder »