Starten voor je er klaar voor bent is starten voordat alles perfect is. Gewoon beginnen terwijl de verf nog nat is. Want ook zonder website, social media kanalen of logo kun je klanten bedienen.
Lees meer»Rubriek: Niche kiezen
Zichtbaar worden door een niche
Zichtbaar worden door een niche te kiezen, waardoor mensen precies weten wat je doet en voor wie je dat doet.
Lees meer»Specialisatie en doelgroep
Een specialisatie en een doelgroep heb je nodig om prospects ervan te overtuigen dat jij de juiste bent om de klus te klaren.
Lees meer»Om wiens problemen geef je werkelijk?
Als je een niche gaat kiezen en je wilt daar ook gelukkig van worden, dan is het natuurlijk wel handig als je een doelgroep kiest van mensen om wiens problemen je werkelijk geeft.
Lees meer»Valkuilen marketing: de verleiding
Valkuilen met marketing kunnen zich vermommen als kansen en verleidingen. Maar als je er beter naar kijkt dan zie je dat het echte valkuilen zijn waar je niet verder door komt.
Lees meer»Geef je marketing handen en voeten
Geef je marketing handen en voeten. Leer je inspanningen te verbinden in een systeem van acties dat bij jou past. Want anders betekent marketing drama en ploeteren terwijl je nauwelijks resultaten haalt.
Lees meer»Marketing voor therapeuten
Marketing voor therapeuten is gewoon marketing. En dat begint met het kiezen van een niche. Planten hoef je dat niet te vertellen.. Zij weten wel dat je een niche nodig hebt om te gedijen.
Lees meer»Uitblinken als ondernemer
Je gaat uitblinken als ondernemer als je keuzes gat maken: voor een expertise, door een niche te kiezen, en door een keuze voor de manier waarop je bekend wilt staan.
Lees meer»