Categoriearchief: Organiseren

Je werk organiseren: hoe beter je je werk georganiseerd hebt, hoe productiever je kunt zijn. En hierbij hoort natuurlijk ook het automatiseren van routinewerk.

Organiseren en automatiseren

Routinewerk organiseren en automatiseren scheelt je gewoon heel veel tijd. En die tijd kun je anders besteden. Als je krap in je tijd zit en je werk niet of nauwelijks gedaan krijgt, dan kan het zinvol zijn eens met me te praten.

Natuurlijk kun je werk aan me uitbesteden, maar als je nog niet zo ver bent dat een virtueel assistent een passende oplossing voor je is, dan kun je me ook tijdelijk inhuren om samen met jou te kijken welke klussen je zou kunnen automatiseren zodat ze je minder tijd kosten. Heel geschikt voor 1-persoons dienstverlenende bedrijven. Gewoon even contact opnemen. Dan kijken we hoe je het nu doet en hoe het efficiënter zou kunnen.

back up van gmail

Back-up van Gmail maken

Dit bericht is voor het laatst bijgewerkt op

Back-up van Gmail maken: hoe je al je e-mails kunt downloaden en bewaren. Als je Gmail gebruikt kun je een keer de behoefte krijgen om je e-mails te downloaden en ergens anders te bewaren. Of je wilt ze meenemen naar een ander e-mailadres. Of je wilt gewoon een back-up hebben. En dan lijkt het of dat niet kan. Maar het kan wel. Het kan hier:

Lees verder Back-up van Gmail maken