Rubriek: Pijplijn vullen

.

Je bent hier: Home » Marketing voor diensten » Pijplijn vullen

.

pijplijn vullen

Als je nou echt niet weet wat je vandaag zou kunnen doen voor je markting, dan kun je altijd de pijplijn gaan vullen.

Want de pijplijn vullen is nooit klaar. Je hiervoor inspannen is dus altijd nuttig.

Pijplijn vullen

Je kunt nagaan of alles in orde is en werkt en of mensen dus gemakkelijk je pijplijn binnen kunnen kruipen.

Je kunt ook zorgen dat mensen je naam weer eens zien en je aardig gaan vinden door hun vaardigheden te onderschrijven op LinkedIn.

Of je gaan onderzoek doen naar een onderwerp voor een nieuwe blogpost. En je kunt de telefoon pakken om mensen te bellen en dat kan zowel warm als koud.

Maak een lijst van gelegenheden waar je eventueel zou kunnen vertellen over wat je doet. 

Actie

Maar neem in ieder geval actie. Ga je tijd niet verdoen door na te denken over wat je eventueel zou kunnen doen. Het is beter om actie te nemen en daar fouten bij te maken, dan helemaal niets te doen en af te wachten.

De pijplijn vullen is altijd een zinvolle activiteit als je even niet weet wat je te doen staat. Want hiermee begint alles: je hebt eerst contacten nodig voor je kunt verkopen. Dus zorgen voor meer contacten is altijd het eerste dat je moet doen.

Ik wil niet zeggen dat de rest dan vanzelf gaat want dat is niet zo. Maar met een gevulde pijplijn is alles wat daarna komt wel veel gemakkelijker en relaxter. D.w.z.: op voorwaarde dat je een goede niche hebt gekozen. Ga dus aan de slag en begin nu.

Landingspagina's van mailerlite

Landingspagina’s van MailerLite

De landingspagina’s van MailerLite zijn prachtige pagina’s die je kosteloos mag gebruiken. En als je er iets voor over hebt, kun je ze zelfs gebruiken voor een AB-test. Maar ongeacht of je dat wilt, een grote plus van deze landingspagina’s is dat je ze kunt laten indexeren en ze dan vindbaar zijn in de zoekresultaten. Wat wil je nog meer?

Lees meer»
Page 1 of 2
1 2
Lettertype formaat aanpassen