Waarom verwijzen mensen naar je bedrijf. En hoe kun je mensen stimuleren om te verwijzen naar je bedrijf?
Lees meer»Rubriek: Uitgelicht
Zichtbaar worden door een niche
Zichtbaar worden door een niche te kiezen, waardoor mensen precies weten wat je doet en voor wie je dat doet.
Lees meer»Specialisatie en doelgroep
Een specialisatie en een doelgroep heb je nodig om prospects ervan te overtuigen dat jij de juiste bent om de klus te klaren.
Lees meer»Marketing automatiseren
Marketing automatiseren voor zover dat kan. Hier een aantal ideeen over wat je zou kunnen automatiseren en een berekening van hoeveel tijd je daarmee kunt besparen.
Lees meer»Mailchimp starten kun je uitbesteden
Mailchimp starten kun je uitbesteden. En dan heb je geen gehannes met lijsten, want dat hoeft helemaal niet.
Lees meer»Juridische screening nieuwsbrieven
Een juridische screening van je nieuwsbrieven is zinvol als je over gezondheid schrijft.
Lees meer»Extreem lange nieuwsbrieven
Extreem lange nieuwsbrieven zijn niet leesbaar en soms ook te zwaar om af te leveren.
Lees meer»5 geheimen van klanten krijgen
Klanten krijgen kan heel moeilijk lijken, maar het hoeft niet zo moeilijk te zijn. Maar als je het kunstje niet kent kan het echt heel lastig zijn. Dat kunstje is te leren.
Lees meer»Groei van je mailinglijst stimuleren
Gezonde groei van je mailinglijst is de sleutel tot een succesvol bedrijf. Je hoeft deze groei niet af te wachten, je kunt het stimuleren. Lees hier hoe je dit kunt doen.
Lees meer»Wat kost Mailchimp nu
Wat kost Mailchimp vanaf november 2020? Hier vind je een uitleg over de tarieven van Mailchimp.
Lees meer»