Mailchimp helpdesk Nederland

Mailchimp helpdesk Nederland

Je bent hier: Home » E-mail specialist » Mailchimp Expert » Mailchimp helpdesk Nederland


Mailchimp helpdesk Nederland: Mailchimp heeft een helpdesk waar je gebruik van kunt maken als je een betaalde versie van Mailchimp gebruikt. Als je de gratis versie van mailchimp gebruikt kan dit niet. Je kunt dan wel een uur Mailchimp hulp bij mij inkopen.

Dan doe je het zelf terwijl ik met je meekijk. En daarna snap je wat het probleem was en dan doe je het voor eens en voor altijd goed.

Geef een man een vis en hij heeft eten voor één dag. leer een man vissen en hij heeft eten voor heel zijn leven.

Chinees spreekwoord

Soms is het gewoon te ingewikkeld om er zelf uit te komen met behulp van een kennisbank of een blog. Soms heb je gewoon behoefte aan iemand die naar het probleem kijkt en die je kan uitleggen wat er niet goed gaat of waarom iets niet gaat zoals je dat wilt.


Mailchimp helpdesk Nederland

Mailchimp coaching is uur een-op-een Mailchimp hulp. Online met vergadersoftware Google Meet.

Snel en makkelijk: je leert alleen wat je op dit moment nodig hebt.

Met Google Meet kan ik meekijken op jouw scherm en zien wat jij doet. Hierdoor kan ik je precies vertellen hoe je een probleem Mailchimp kunt oplossen of gewoon hoe je iets moet doen.

Simpele versie en een luxe versie met nazorg.

Mailchimp coachingReview schrijven

Mailchimp helpdesk Nederland

Mailchimp coaching is een-op-een en duurt een uur. En dat is vaak precies genoeg om je probleem op te lossen. Online met schermdelen. Dat betekent dat ik met je mee kan kijken en kan zien wat jij doet. Zo kan ik je vertellen “hoe het moet”.

Dit is een snelle en praktische manier om te leren wat je moet weten of om problemen waar je tegenaan loopt op te lossen.


Wat is Mailchimp coaching?

Hands on Mailchimp coaching is een vraaggestuurd Mailchimp uur waar jij de inhoud van bepaalt. Met vergadersoftware Google Meet.

Vraaggestuurde cursus Mailchimp van een uur. We werken online met vergadersoftware Meet en ik ga je helpen met het onderwerp waar jij moeite mee hebt. Ik ben een erkende Mailchimp specialist.


Aangepast aan jouw vragen over Mailchimp

Deze Mailchimp coaching is geen standaardcursus waarbij iedereen hetzelfde leert. Waarschijnlijk heb je zelf al iets geprobeerd en daarvan geleerd, dus dat heb je niet meer nodig. Daarom bepaal jij de inhoud van de cursus en de lesstof. We werken met vergadersoftware Google Meet zodat we onze schermen kunnen delen en met elkaar kunnen meekijken. Ik kan je dus ook dingen voordoen.

Je leert precies waar je nu behoefte aan hebt.


Jouw Mailchimp hulp op maat

Samen gaan we een uur lang in op jouw problemen en jouw uitdagingen als het om Mailchimp gaat. Je kunt dit uur hier reserveren. Misschien kan het zelfs vandaag nog want ook nu we allemaal thuis moeten blijven gaat deze Mailchimp cursus gewoon door.


Voordelen van deze Mailchimp helpdesk

Je hoeft je niet aan te passen aan het leertempo van anderen en je bent geen tijd kwijt aan onderwerpen die je al lang al weet. Deze cursus kost je geen reistijd. Hij kost je maar een uur want we komen direct ter zake.

Maar omdat een uur niet van elastiek is, is het wel handig als je een duidelijk onderwerp bij de kop neemt.

En wees realistisch. Als je een ingewikkelde workflow wilt maken met een splitsing in je audience terwijl je nog nooit een Automation gemaakt hebt en niet weet hoe je een audience moet splitsen, dan gaat dat niet in een uur lukken. Je kunt dan beter direct kiezen voor een complete cursus waarin je leert hoe je dit allemaal aanpakt.


Waardering: 5 uit 5.

Zelden zulke vlotte en goede service tegengekomen!

In één woord? Gewoon 1000% top.

Okay, dat waren 3 woorden.

Als je met je handen in het haar zit omdat je al enige tijd aan het ploeteren bent, ondanks alle gevraag om je heen, dan is het gewoon heerlijk een specialist tegen te komen die de regie neemt.

En zegt dat je dit of dat kunt doen, en ook nog aangeeft waarom, zodat je probleem eigenlijk in no time verholpen is. En je weer verder kunt met waar jij goed in bent.

Zelden heb ik voor de zeer heldere en vlotte service zó graag willen betalen als hier. Money’s worth, zeggen ze. En dat klopt ook 1000%.

Ik zeg: gewoon doen, deze MC-specialist!

Lynn Hoogendoorn, Grip op gezondheid
Lynn Hoogendoorn
Mailchimp helpdesk Nederland was last modified: by


Mailchimp hulp online

In de agenda krijg je ruimte om te vertellen waar je coaching over moet gaan.

Hoeveel tijd je nodig hebt hangt af van wat je al kunt en van wat je wilt leren. Maar in een uur kun je heel veel leren.

Mailchimp coaching reserveren

Hier onder vind je een link naar mijn agenda waar je een datum en een tijd voor je coaching kunt reserveren. Eventueel met extra opties zoals achteraf 48 uur e-mailsupport of een samenvatting achteraf.

Dat kan, maar dat hoeft niet beslist want je krijgt in alle gevallen gewoon goede hulp. Lees als je twijfelt de reviews.

Vanaf 65 euro excl. btw voor een uur Mailchimp coaching


Je kunt betalen met iDEAL of Bancontact en hier vind je het privacybeleid en de Algemene Voorwaarden.

Als je moet annuleren

De annuleringsvoorwaarden vind je onderaan deze pagina onder de gele balk.

E-mailsupport

De e-mailsupport achteraf bij Mailchimp coaching Luxe gaat uiteraard over de stof die we besproken hebben niet over allerlei andere dingen die Mailchimp te bieden heeft.

Prepaid

Mailchimp op maat is prepaid. Nadat je een datum en een tijd hebt gekozen vind je een link naar een betaalpagina. Je reservering is pas definitief als je betaald hebt.


Judith Skype sessie
Judith minicursus MailChimp

Zo zie je me tijdens een les met vergadersoftware


Mailchimp helpdesk Nederland was last modified: by

Hoeveel coaching heb je nodig?

Als je al met MailChimp werkt en nu iets wilt dat je niet eerder hebt gedaan, dan heb je een heldere vraag. Waarschijnlijk heb je dan aan 1 uur coaching genoeg om te weten wat je weten moet.

We gaan dan een uur de diepte in en dat kost je vanaf 65 euro excl. btw. In mijn agenda kun je een datum en een tijd kiezen die ook goed in jouw agenda passen.


Veiligheid en AVG

Bij deze online Mailchimp coaching gebruiken we vergadersoftware. Met deze software kan ik niet in je computer kijken en kan ik niet in je Mailchimp account. Ik kan alleen de schermen van je pc zien die jij me wilt laten zien.

Ik krijg hierdoor geen toegang tot je data, daarom is een verwerkingsovereenkomst niet nodig.


Is Mailchimp coaching niet de oplossing voor je?

Kijk dan verder op deze pagina’s.

Om goede hulp met Mailchimp te kunnen bieden ben ik Mailchimp partner geworden. Je kunt alles over Mailchimp vinden op de pagina Mailchimp expert en de Mailchimp trainingen vind je hier.



Judith minicursus MailChimp

Judith de Vries

Helpt dienstverleners met marketing

Get Clients Now!™ facilitator, Mailchimp expert, MailerLite expert, goed in SEO en je kunt nog met me lachen ook.

""
Annulering training met Google Meet

Annuleren als je kiest voor werken met Google Meet

Annuleren van een gereserveerde training kan kosteloos tot uiterlijk één week voor de dag van de cursus of training. Bij annulering in de week vóór een training of cursus of op de dag zelf, ben je het gehele overeengekomen cursusbedrag verschuldigd, maar je mag iemand (bijvoorbeeld een collega of partner) in jouw plaats sturen.

Mailchimp helpdesk Nederland was last modified: by

Reviews

Alle beoordelingen

Waardering: 5 uit 5.

Binnen een uur weer helemaal bij!

Afgelopen week een zeer goed uur Mailchimp coaching met Judith gehad. Ze pakt de vraagstelling duidelijk en efficiënt bij de horens en leidt je zo naar een oplossing. Er is tijd voor vragen en toen we binnen het uur mijn vraagstelling hadden doorlopen was er nog tijd voor een aantal tips van Judith. Iets waar ik al zo lang mee worstel binnen een uur opgelost! Ik raad iedereen die tegen Mailchimp vragen aanloopt en hier zelf niet uitkomt gewoon een uur support met Judith te reserveren. Dit scheelt een hoop ergernis en je kan daarna weer up-to-date aan de slag. Bedankt Judith!

ps: de diverse gratis cursussen zijn ook aan te raden. Op aanraden van Judith volgde ik in een uurtje de cursus over de nieuwe inline editor waarna ik direct mijn nieuwsbrief in de nieuwste editor opmaakte. Aanrader!

Sherida
Mailchimp helpdesk Nederland was last modified: by

Praktische adviezen

Judith heeft me geweldig geholpen met stroomlijnen van een nieuwsbrief en voorbereiden van een correcte verzending. Ze heeft me op het goede spoor gezet en praktische adviezen gegeven. Ze kent de valkuilen van providers en draagt goede oplossingen aan. Zeer aan te bevelen!

Saskia Ouwehand
Mailchimp helpdesk Nederland was last modified: by

Waardering: 5 uit 5.

Een snelle oplossing

Hoewel ik reeds enige tijd werkte met Mailchimp en meende redelijk mijn weg te kunnen vinden op dit enorme platform, heeft Judith mij toch heel wat nuttige tips kunnen geven. Noodzakelijk zelfs, want de materie bevat veel verborgen mogelijkheden.

Judith leidt je snel en efficiënt door de stof en voelt precies aan wat de klant nodig heeft. Een belangrijk aspect is het vermijden van fouten die het effect van een campagne teniet kunnen doen. Die fouten kan je beter vóór zijn dan ondervinden.

Bernard


Mailchimp helpdesk Nederland was last modified: by

Waardering: 5 uit 5.

Zelden zulke vlotte en goede service tegengekomen!

In één woord? Gewoon 1000% top.

Okay, dat waren 3 woorden.

Als je met je handen in het haar zit omdat je al enige tijd aan het ploeteren bent, ondanks alle gevraag om je heen, dan is het gewoon heerlijk een specialist tegen te komen die de regie neemt.

En zegt dat je dit of dat kunt doen, en ook nog aangeeft waarom, zodat je probleem eigenlijk in no time verholpen is. En je weer verder kunt met waar jij goed in bent.

Zelden heb ik voor de zeer heldere en vlotte service zó graag willen betalen als hier. Money’s worth, zeggen ze. En dat klopt ook 1000%.

Ik zeg: gewoon doen, deze MC-specialist!

Lynn Hoogendoorn, Grip op gezondheid
Lynn Hoogendoorn
Mailchimp helpdesk Nederland was last modified: by

Waardering: 5 uit 5.

Adressen uploaden in Mailchimp

Zoals altijd heeft Judith mij weer gered en geholpen om super snel structuur en overzicht te creëren in mijn Mailchimp bestand. Zij heeft gelukkig heel veel geduld en dat is heel fijn!
Dank je wel lieve Judith!

Eva de Jong, Jin Shin Jyutsu
Mailchimp helpdesk Nederland was last modified: by

Waardering: 5 uit 5.

Vlot en concreet

Judith heeft kennis van zaken en neemt je in een vogelvlucht mee door Mailchimp. Ze is duidelijk, to-the-point en vlot in haar uitleg. De korte training was vlot in te plannen waardoor ik nog dezelfde week bij haar terecht kon.

Josefien de Vos
Mailchimp helpdesk Nederland was last modified: by

Waardering: 5 uit 5.

Heldere, duidelijke uitleg

Het is fijn dat je zelf de onderwerpen kunt bepalen waar je meer over wilt weten. Je boekt een uur in en je krijgt meer gerichte informatie over Mailchimp. Judith is heel kundig en legt helder en duidelijk de onderwerpen uit. Zeker een aanrader!

G. Vianen
Mailchimp helpdesk Nederland was last modified: by

Waardering: 5 uit 5.

Verstandige keuze

Omdat ik wat probleempjes had met het gebruik van Mailchimp ben ik gaan Googelen naar oplossingen op internet.

Ik kwam op een prettige website terecht van Virtueel Present met een uitgebreide handleiding voor mijn probleem.

Ook zag ik hier dat je ook een uurtje kon boeken om op afstand geholpen te worden.
Dit heb ik gedaan en ben erg blij. Het contact was prettig en professioneel. We hebben wat dingen recht kunnen zetten en ik heb ook tips gekregen.

Judith helpt je online, maar je moet zelf klikken op de stappen die volgen. Hierdoor weet je beter wat je doet. Een aanrader.

Martin, Soest
Mailchimp helpdesk Nederland was last modified: by

Waardering: 5 uit 5.

Een boost voor je actieplan

Helder werkproces waarin ik direct hulp krijg m.b.t. alle vragen die leven bij mij over Mailchimp. Met concrete adviezen zorgt deze opheldering er voor dat ik weer verder kan met het uitvoeren van mijn mailings naar de klanten. Een stap die het bedrijf weer veel kan opleveren. Top, dankjewel Judith!

Marloes
Mailchimp helpdesk Nederland was last modified: by

Waardering: 5 uit 5.

Gered!

Ik had een uur consult van Judith waarin ze allerhande MailChimp-zaken uitlegde (en me ook duidelijk maakte dat MailChimp soms kuren heeft waardoor je wat minder aan jezelf hoeft te twijfelen).

De volgende dag, bij het versturen van m’n eerste nieuwsbrief die ik van onder-naar-boven, links-naar-rechts en-weer-terug had gecheckt, ging toch iets mis en Judith was zo aardig om meteen mee te kijken, gerust te stellen en te redden wat er nog te redden viel. Heel fijn :-)

Karin Ekker
Mailchimp helpdesk Nederland was last modified: by

Waardering: 5 uit 5.

Heldere uitleg

Ik ben blij dat ik Virtueel Present in de persoon van Judith de Vries heb ontdekt. Ze gaf heldere uitleg over een onderdeel van Mailchimp, dat ik zelf niet begreep.

In een uurtje was ik volledig bijgepraat voor een eerlijk tarief!
In de toekomst ga ik zeker vaker gebruik maken van de kennis van Judith

Wout Gerstel, SEUN Media
Mailchimp helpdesk Nederland was last modified: by

Waardering: 5 uit 5.

HARTelijk

Ik vind dit wel een goed woord wat wat de service van Judith omschrijft, ‘HARTelijk’, met de klemtoon op Hart.

Judith is een kundig persoon en weet goed waar ze het over heeft. Ze geeft goed advies en maakt er geen probleem van om het nog een keer te herhalen. Wat ik bovenal merkte was dat ze communiceert en adviseert vanuit haar hart. Dit verklaart alles in wie ze is als eerste en als tweede in wat ze doet.

Judith, bedankt voor de bemoedigende woorden. Je voelt goed aan met wie je te maken hebt. Je hebt een creatieve geest en je zet dit hoofdzakelijk in om anderen weer te helpen. Het systeem waarmee je contact legt met je klanten, werkt uitstekend. Het was fijn communiceren met je. Ik hoop op meer! Judith bedankt voor de fijne online hulp die je mij verleend hebt. Tot de volgende keer.

Vaderhart
Mailchimp helpdesk Nederland was last modified: by

Waardering: 5 uit 5.

Automation Workflow

Een paar weken geleden van Judith een duidelijk uitleg gekregen hoe zo’n workflow te maken. Vandaag samen met haar de door mij gemaakt workflow doorgenomen en hij was helemaal in orde en heeft ze gelijk wat handige tips/tricks doorgeven voor de volgende keer. Uitleg van een paar weken gelden was dus helemaal top anders was het me niet gelukt. Ik ga haar zeker weer benaderen als ik met andere vragen zit omtrent MailChimp.

Somatic De Fysioclub
Mailchimp helpdesk Nederland was last modified: by

Waardering: 5 uit 5.

Oppassen dat ik niet verliefd word

Judith geeft iedere keer meer dan ik vraag of verwacht en toch is dat steeds weer een verrassing. Via de mail uitgebreide antwoorden, meedenken en niet te beroerd om me even terug te fluiten als alles bij mij door elkaar gaat lopen. Nog wat humor erbij en ik ben verkocht ;-)

Lotty Rothuizen, Schrijven en Schrappen
Lotty Rothuizen
Mailchimp helpdesk Nederland was last modified: by

Bruikbare tips, snelle respons!

Als je een stap verder wilt gaan in Mailchimp, helpt Judith je zeer snel vooruit en ze denkt mee na in concrete oplossing. Haar tips tijdens een workshop zijn zeer bruikbaar en geven directe quick wins.

Tine Coopman, AVR
Mailchimp helpdesk Nederland was last modified: by

Eindeloos geduldig

Niet normaal meer hoe efficiënt VA Judith de Vries werkt!

Snel, nauwkeurig en nog een geestig mens ook… (en eindeloos geduldig met al mijn Mailchimpgesodemieter)… #heldin

Lotty Rothuizen, Schrijven en schrappen
Lotty Rothuizen
Mailchimp helpdesk Nederland was last modified: by

Probleem diezelfde avond opgelost

Gisteren probleem met Mailchimp, kwam via Facebook bij Judith uit. Ik heb haar mailtje gestuurd en ondanks dat het 2e Paasdag was, kreeg ik vrij snel een antwoord. Mijn probleem was nog diezelfde avond opgelost! Dank je Judith, je bent een kanjer!

Karin
Mailchimp helpdesk Nederland was last modified: by

Judith your go-to person!

Zodra ik ergens niet uitkom op het gebied van Mailchimp, dan is er maar één iemand die me gelijk te binnen schiet: Judith de Vries. Ze reageert snel op email, is heel duidelijk in haar communicatie en weet overal een antwoord op. Als je met een Mailchimp probleem zit, dan is Judith your go-to person!

Sandra Keus, Samen met San
Sandra Keus
Mailchimp helpdesk Nederland was last modified: by

Enorm geholpen

Nadat mijn account ineens helemaal leeg bleek te zijn na het inloggen heeft Judith mij enorm geholpen door alles helemaal uit te zoeken. Daarna heeft zij contact gehad met Mailchimp en het probleem ontdekt. Er bleken twee accounts te zijn met hetzelfde mailadres, waarvan een degene die ik altijd gebruik en een helemaal leeg. Oplossing geadviseerd door Judith:

Toon meer
  • Inloggen op de lege account, waar ik dus ook alleen maar in kwam
  • Username aanpassen
  • Uitloggen
  • Nu nogmaals inloggen met hetzelfde mailadres. Hierdoor kwam ik in het goede account
  • Lege account wissen voor de veiligheid

Nogmaals enorm bedankt Judith!

Otura Design, Otura Design
Mailchimp helpdesk Nederland was last modified: by

Heeeel blij

Ik had een vervelend probleem, waarbij er gegevens spontaan van mijn mailinglijst verdwenen.

Nadat ik mijn vraag al tevergeefs ergens anders had neergelegd, kwam ik bij Judith terecht. Judith reageert heel snel. Zij zocht net zolang door tot ze het probleem gevonden had, en opgelost. En daar ben ik heeeel blij mee. Judith bedankt!

Barbara Schieke, Moedmoeders
Barbara Schieke
Mailchimp helpdesk Nederland was last modified: by

Had ik dat maar eerder geweten …

Ik ben gepensioneerd en doe vrijwilligerswerk waarbij ik incidenteel met MailChimp te maken heb. Bij een triviaal probleem met vervelende consequenties heb ik eerst vruchteloos zelf lopen zoeken naar een oplossing. Na enig zoekwerk op internet kwam ik in een review voor Judith de zin tegen:

“Had ik dat maar eerder geweten, dan was ik direct gestopt met zelf hannesen.”

Dit sprak me zo aan, dat ik Judith direct belde en binnen 1 uur kwam ze met de oplossing en ongevraagd met een tip om het in een toekomstige identieke situatie makkelijk zelf te kunnen oplossen. Judith ervoer ik als zeer vriendelijk, geduldig en duidelijk.

Rob Scipio, Vrijwilliger
Rob Scipio
Mailchimp helpdesk Nederland was last modified: by

Alle lof voor Judith

Alle lof voor Judith, die me elke keer weer super helpt wanneer ik tegen problemen aanloop. Ze staat altijd voor je klaar en weet zelfs een digibeet als ik nog te leren hoe ik het de volgende keer zelf kan doen.

Anna Raymann, Boek en Steun
Anna Raymann
Mailchimp helpdesk Nederland was last modified: by

Helder, snel, betrokken en bereikbaar!

De vakkennis van Judith is voor ons de sleutel tot het succes van e-mailing met MailChimp! Helder, snel, betrokken en bereikbaar! Wat een verademing als je een vraag, probleem of idee hebt en je krijgt ook nog, vrijwel direct, een antwoord.

Joop Nefkens, Uw Chef Tricht
Joop Nefkens
Mailchimp helpdesk Nederland was last modified: by

Judith is ontzettend goed in wat ze doet

Judith is ontzettend goed in wat ze doet en heeft ons bedrijf al meerdere malen geholpen. Ze staat snel voor je klaar en probeert je op alle mogelijke manieren te helpen. Het was een hele fijne samenwerking en ik ga haar zeker aanbevelen als iemand een MailChimp expert nodig heeft! Heel erg bedankt Judith

Selma Smid, Online accountants MKB
Selma Smid
Mailchimp helpdesk Nederland was last modified: by

Het is fijn dat ik Judith snel kan benaderen

Judith is fantastisch. Al langere tijd lees ik haar blogs, waardoor mijn kennis van MailChimp enorm gegroeid is. Regelmatig lees ik dingen waarvan ik denk “oh, kan dat ook?” of “laat ik dat ook eens proberen”.

Inmiddels kan ik me goed redden met MailChimp, maar natuurlijk loop ik ook wel eens tegen een probleem aan. Het is dan fijn dat ik Judith snel kan benaderen voor een deskundig antwoord.

Joyce Dunnewold, Haal meer uit Microsoft Office
Joyce Dunnewold
Mailchimp helpdesk Nederland was last modified: by

In no time alles geregeld

Ik had een idee voor een gratis online training. Toen die klaar was, liep ik tegen allerlei technische vraagstukken op. Ik dacht dat ik dat zelf wel kon fixen. En ik zou de boel zeg wel “even” online zetten. Nou dat had ik verkeerd gezien. Er kwamen behoorlijk wat technische dingen bij kijken.

Ik kwam bij Judith terecht en die had in no time alles geregeld. Had ik dat maar eerder geweten, dan was ik direct gestopt met zelf hannesen. Nu weet ik: als ik vragen heb over MailChimp, contact opnemen met Judith en die regelt het! En ook nog supersnel. Fijne service! Dank Judith!

Margreet Bos
Mailchimp helpdesk Nederland was last modified: by

Snel en vakkundig

Toen ik vastliep met het ontwerpen van mijn nieuwsbrief, kwam ik Judith via Google tegen … wat een geluk! Judith heeft mij geweldig geholpen! Ze reageert heel snel en vakkundig op de vragen die je stelt. En prettig ook om naderhand nog een bericht te ontvangen met de vraag of “Alles gelukt?”

Veel betrokkenheid en erg toegankelijk om nog een vervolgvraag te stellen. Daarbij krijg ik tussen de bedrijven door erg veel info over MailChimp toegestuurd! Bedankt!

Karin de Knegt, Karin de Knegt Supervisie en Coaching voor zorg en onderwijs
Karin de Knegt
Mailchimp helpdesk Nederland was last modified: by

Waar deze expert haar waarde toont …

Een probleem en ik kom niet verder. Ben al uren aan het zoeken waar het aan ligt. Op dat soort momenten is dat gewoon heel vervelend. Dankzij Judith was ik binnen een half uur weer aan de gang. En dat is volgens mij waar deze expert haar waarde toont. Dank.

Jeroen
Mailchimp helpdesk Nederland was last modified: by

Als je nog geen Mailchimp account hebt, dan kun je er hier kosteloos eentje aanmaken.


Op het Mailchimp blog

Op het blog kun je ook oplossingen vinden. Deze artikelen zijn belangrijke artikelen als je Mailchimp gebruikt.

""
Mailchimp helpdesk Nederland was last modified: by