Home » Mailexpert » Pagina 2

Emails: Mailexpert

Ooit hoorde ik iemand zeggen dat e-mailmarketing de ruggengraat van je online marketing is. En ik denk dat dit waar is, daarom ben ik mailexpert geworden.

divider

e-mailmarketingdivider

E-mailmarketing mailexpert

Als gecertificeerde mailexpert heb ik massa’s tips voor Mailchimp en MailerLite op dit blog gezet. En ik wil je met klem aanraden om de rubriek over de aflevering van je nieuwsbrief te lezen, want dat kan je veel narigheid besparen. Plus: ik kan je helpen met e-mailstrategie.

divider

Ik kan je een training bieden of een uurtje hulp en je kunt je e-mailmarketing ook aan me uitbesteden.

divider

E-marketing en e-mailstrategie

Hier vind je zaken die e-mailmarketing in het algemeen gaan. Maar er is ook een rubriek over strategisch mailen.  En die artikelen zijn niet specifiek voor een tool als Mailchimp of MailerLite. Maar over tools moet je natuurlijk ook het e.e.a. over weten om een strategie uit te kunnen voeren.

Blog e-mailmarketing

Ik ben Mailchimp expert sinds januari 2015, dus ik heb ruim de tijd gehad om massa’s artikelen over Mailchimp te schrijven. In veel van deze artikelen beschrijf ik heel concreet “hoe het moet”. Doe vooral je voordeel met dit Mailchimp blog.

Ergens in november 2018 ben ik door MailerLite erkend als e-mail expert. En ook over MailerLite heb ik een aardig blog volgeschreven. Hier vind je het MailerLite blog.

E-mailmarketing blog

Maar e-mailmarketing is meer dan weten “hoe het moet” met het platform dat je gekozen hebt. Als je je alleen verdiept in hoe je platform werkt, dan zal e-mailmarketing niet veel voor je doen.

divider

Je moet er allereerst voor zorgen dat de e-mails die je stuurt ook daadwerkelijk in de mailbox komen. Hier kun je lezen over zaken die belangrijk zijn voor een goede aflevering van je nieuwsbrief.

divider

En als het je gelukt is je e-mails in de mailbox te krijgen, dan zal er nog niet veel gebeurend als je e-mail strategie niet goed is. Daarom moet je je voor effectieve e-mailmarketing ook verdiepen in e-mailstrategie. En dat is veel meer dan een funnel maken.

divider

Nieuwsbrief personaliseren gaat verder dan je denkt

Nieuwsbrief personaliseren gaat verder dan je denkt

Een nieuwsbrief echt personaliseren gaat veel verder dan er een voornaam boven zetten. Een echt gepersonaliseerde nieuwsbrief heeft persoonlijke inhoud die deel uitmaakt van een gesprek en die aansluit bij een gebeurtenis of bij eerdere communicatie of die aansluit bij de interesses van je lezers. En dat is ook voor kleine bedrijven weggelegd. Dus ook …

Nieuwsbrief personaliseren gaat verder dan je denkt Lees verder »