strategisch marketingplan

Strategisch marketingplan

Je bent hier: Home » Get Clients Now!™ facilitator » Strategisch marketingplan


Het strategisch marketingplan van Get Clients Now!™ is toegesneden op dienstverleners die hun marketing zelf doen. Een plan dat past bij je eigen sterke punten en dat je elke dag opnieuw duidelijkheid geeft over wat je moet doen voor je marketing.

Een plan dat duidelijkheid schept over wat je precies van je marketingkeuzes mag verwachten: welke strategieën effectief zijn en welke strategieën nauwelijks iets voor je doen.


Strategisch marketingplan implementeren

Online

I.v.m. corona kunnen alle trainingen ook online met vergadersoftware Meet. Dit doen we in blokken van anderhalf uur met een pauze tussen de blokken.


Een strategisch marketingplan is een doeltreffend marketingplan waardoor je precies weet wat je moet doen als dit plan je helpt je doelen te bereiken. En dat doet dit plan.

Het is een marketingplan dat echt werkt en dat je ook echt gaat uitvoeren. Een plan dat zorgt voor klanten en dat je moed geeft dat je dit voor elkaar krijgt.


Strategisch marketingplan maken

Een strategisch marketingplan maken kan ik je in een dag leren. En dan heb je een plan plan dat past bij jou, bij je doelgroep, bij je diensten en bij je budget.


Get Clients Now!™

Je leer de basisprincipes van marketing voor dienstverleners Get Clients Now!™ en je gaat begrijpen wat er in je huidige marketing ontbreekt waardoor het nu niet lukt. Je gaat een 28-dagen plan maken dat precies bij jou past. Afgestemd op jouw specifieke situatie. Met marketingstrategieën die bij jouw bedrijf passen. Gebaseerd op jouw sterke punten.

Get clients now facilitator marketing voor therapeuten

Strategisch marketingplan: voor wie

Dit is een plan dat gemaakt is voor solo ondernemers met een dienstverlenend bedrijf. Het is letterlijk ontworpen voor dienstverleners die alles in hun eentje doen. Daarom kun je er ook mee uit de voeten.


De inhoud van dit strategisch marketingplan

Je leert welke marketingstrategieën en -acties echt werken voor dienstverleners en welke weinig voor je doen. Je kunt precies bepalen of een idee meer gaat kosten dan dat het gaat opleveren.

En je kunt beoordelen waar je je marketinginspanningen op zou moeten focussen. Hierdoor krijg je veel sneller resultaat dan wanneer je gewoon met een schot hagel schiet en iets probeert.

Je beseft wat er ontbreekt in je huidige marketing en wat je nodig hebt om je marketing direct effectiever te maken.

En je maakt een marketingplan dat specifiek is afgestemd op jouw bedrijf, sector of beroep en dat ook past bij je persoonlijkheid, bij je sterke punten. Hierdoor is het een marketingplan dat je graag uitvoert omdat je het leuk vindt om te doen.

Belangrijk: je weet hoe je een betaalbaar en realistisch marketingplan maakt dat snelle en concrete resultaten oplevert. Een plan dat je telkens opnieuw kunt gebruiken.

Met dit strategische marketingplan

Heb je meer dan 100 marketingtactieken en die je eenvoudig kunt implementeren om je bedrijf in de markt te zetten.

Kun je precies bepalen wat je eerst moet doen en wat je daarna moet doen. Zonder het hopeloze gevoel dat het allemaal zoveel is dat je van narigheid maar niets doet.

Overwin je gedrag dat effectief handelen in de weg staat. Denk hierbij aan angst, weerstand, uitstelgedrag en het gevoel “niet goed genoeg” te zijn.

Hoef je slechts 10 eenvoudige handelingen te verrichten op een dagelijkse of wekelijkse basis waardoor je alle klanten kunt krijgen die je nodig hebt.

En heb je een plan dat ook nog eens een gezonde balans tussen je werk en je privé leven bevordert.

En wat heb je concreet aan dit strategische marketingplan?


Tanja Cavalje

Tanja Cavaljé: samenwerken met Judith is een cadeautje

Samenwerken met Judith is een cadeautje. Ze is mijn vraagbaak voor e-mailmarketing in het algemeen en MailChimp in het bijzonder. Ook volg ik een jaartraject scholing bij Judith. Daarin deelt ze haar kennis op het gebied van SEO en marketing. Op een manier die bij Judith past: duidelijk, praktisch en gul. Jammer dat er geen … Lees verder Tanja Cavaljé: samenwerken met Judith is een cadeautje

rachelle aignee

Rachelle Aignee: precies wat ik nodig had

Als iemand die helemaal niks weet over marketing was Judith precies wat ik nodig had. Zij heeft een goed inzicht in de marketingwereld en daardoor heeft ze mij goed kunnen begeleiden. Als ik vragen had, kwam Judith er altijd op terug met zo veel meer inzicht dan wat ik zelf kon bedenken. Door met Judith … Lees verder Rachelle Aignee: precies wat ik nodig had

Ervine

Ervine van der Kallen: Zo blij met Judith …

Wat ik erg verwaarloosd had was mijn marketing plan, er was eigenlijk helemaal geen plan, en daar wilde ik nu eens echt aan gaan werken. Wie kan mij daar beter bij helpen als Judith, maar ze woont zo ver weg. Toch een planning gemaakt en de afspraak stond. Pfft ik woon in Duitsland en zag … Lees verder Ervine van der Kallen: Zo blij met Judith …



Groei naar succes met Get clients now


Wat kun je na deze dag

Na deze dag kun je inschatten wat een marketingstrategie voor jou kan doen.

Je weer hierdoor of het zinvol is een specifieke strategie in je plan op te nemen. Of juist niet.

Je kunt afgewogen keuzes maken voor je marketing.

Je bent in staat om nieuwe ideeën te wegen en te beslissen of je er tijd en geld in moet steken.

En je weet iedere periode opnieuw precies waar je in je plan op moet focussen.



Lees verder over wat het kost en wat je daar precies voor krijgt.

Groei naar succes met Get clients now
Judith minicursus MailChimp

Judith de Vries

Get Clients Now!™ facilitator

Marketing voor dienstverleners: Get Clients Now!™ facilitator, Mailchimp expert, MailerLite expert en SEO gecertificeerd.

Strategisch smarketingplan maken: met dank aan Stef Ringoot voor de afbeelding op deze pagina.

GET CLIENTS NOW!™ is een handelsmerk van Wings for Business LLC, en wordt onder licentie gebruikt. www.getclientsnow.com

Pages ( 1 of 2 ): 1 2Volgende »