Tagarchief: Adverteren

Adverteren lijkt een voor de hand liggende keuze als je klanten wilt krijgen. Maar voor de meeste beroepen is dit niet de keuze die het meeste oplevert. Dat is natuurlijk ook niet zo vreemd, want om een advertentie te zien te krijgen hoef je helemaal niets te doen. Je hoeft geen enkele actie te ondernemen en je hoeft nergens naar op zoek te gaan.

adverteren

Dat betekent dat mensen die je advertentie zien minder snel geneigd zullen zijn te gaan kopen dan mensen die zelf actie ondernomen hebben om je te vinden. Maar als je hier rekening mee houdt en realistische verwachtingen hebt, dan kan adverteren zeker bijdragen aan je zichtbaarheid.

SEO of social

SEO of social? Is dat een keuze?

SEO of social: iemand vroeg me of het voor een startende ondernemer wel zinvol is om zich bezig te houden met SEO of dat het misschien praktischer zou zijn om het beschikbare budget te besteden aan adverteren op de social media. Over deze vraag moest ik even achter mijn oren krabben, want de manier waarop de vraag is ingekleed liet me een complete denkwereld zien waaruit bleek dat de vraagsteller niet begreep wat SEO is. Lees verder SEO of social? Is dat een keuze?

Advertenties op je website en seo

Advertenties op je website en SEO

Advertenties op je website, zouden die van invloed zijn op je ranking of niet? Dat is het onderwerp van dit artikel: Advertenties op je website en SEO.

Want soms hoor ik dat mensen denken dat het niet mogelijk is om je website hoog in de zoekresultaten te krijgen. Dat is gelukkig niet waar, dit is prima mogelijk als de inhoud van je website maar werkelijk iets toevoegt aan het web.

Lees verder Advertenties op je website en SEO