Tagarchief: Bewustwording

Bewustwording: je kunt pas iets verkopen, als je prospect zich er eerst bewust van is dat hij een probleem heeft. Zolang je prospect niet beseft dat er een probleem is kun je ‘m er ook niet van overtuigen dat jij dat probleem kunt oplossen.

Bewustwording

Zolang de klant in deze fase is kun je ‘m niet bereiken via de zoekmachines. Want om gevonden te worden via de zoekmachines moet de klant eerst een zoekterm intikken. En dat doet iemand pas als hij op zoek is naar een oplossing of naar informatie over een oplossing van een probleem. Geen probleem ervaren betekent dat er niet naar een oplossing gezocht zal worden.

De artikelen die je hieronder ziet staan gaan over deze fase van bewustwording.


SEO of social

SEO of social? Is dat een keuze?

SEO of social: iemand vroeg me of het voor een startende ondernemer wel zinvol is om zich bezig te houden met SEO of dat het misschien praktischer zou zijn om het beschikbare budget te besteden aan adverteren op de social media. Over deze vraag moest ik even achter mijn oren krabben, want de manier waarop de vraag is ingekleed liet me een complete denkwereld zien waaruit bleek dat de vraagsteller niet begreep wat SEO is. Lees verder SEO of social? Is dat een keuze?