Tagarchief: MailChimp statistieken

MailChimp statistieken moet je bekijken om van te leren. Bekijk ze daarom regelmatig, want daarin kun je de verbeterpunten voor je nieuwsbrief vinden.

Bounces wat zijn dat

Het is bijvoorbeeld een goed idee om op je bounce rate te letten en je kunt verlies van adressen voorkomen door na verzending met name je hard bounces eens goed te bekijken.

Benchmark

Als je wilt weten hoe goed jouw nieuwsbrief het doet, dan is het een goed idee om de prestaties van je nieuwsbrief te vergelijken met die van soortgelijke nieuwsbrieven in dezelfde branche.

Rapporten

In de rapporten die MailChimp je na verzending van iedere nieuwsbrief aanreikt kun je heel veel informatie vinden. Deze informatie kan je helpen je nieuwsbrief te verbeteren.

MailChimp statistieken

Als je naar aanleiding van de artikelen over de statistieken vragen hebt dan kun je ze stellen in de reactievelden die je onder de artikelen kunt vinden. Gewoon doen!

scrol verder

Statistieken MailChimp rapporten

Statistieken MailChimp rapporten

Statistieken MailChimp: MailChimp heeft uitgebreide statistieken waar je erg nuttige informatie uit kunt halen. In de statistieken van MailChimp kun je na verzending van je nieuwsbrief veel informatie vinden die je kan helpen je nieuwsbrief te verbeteren. De statistieken kun je vinden als je de volgende navigatie volgt: Lees verder Statistieken MailChimp rapporten