Lage open rate en weinig afmeldingen

Lage open rate en weinig afmeldingen. Dat ziet er niet zo ernstig uit. Je zou gemakkelijk kunnen denken dat dit niet erg is want ook als mensen je nieuwsbrief niet openen is het best mogelijk dat ze je naam wel in hun inbox zien. Je kunt gemakkelijk denken dat de titel van je nieuwsbrief misschien interesse opwekt. En dat het daarom zinvol is je nieuwsbrief te blijven sturen, ook als hij niet geopend wordt. Lees verder

Statistieken MailChimp rapporten

Statistieken MailChimp: MailChimp heeft uitgebreide statistieken waar je erg nuttige informatie uit kunt halen. In de statistieken van MailChimp kun je na verzending van je nieuwsbrief veel informatie vinden die je kan helpen je nieuwsbrief te verbeteren. De statistieken kun je vinden als je de volgende navigatie volgt: Lees verder

Spamfilters vermijden

Spamfilters vermijden: als je een nieuwsbrief rondstuurt kun je ontdekken dat je nieuwsbrief niet aan komt. Hier kun je lezen hoe dit waarschijnlijk komt en wat je kunt doen om dit te voorkomen. Het is heel erg belangrijk om spamfilters te vermijden en niet gerapporteerd te worden als spammer. Als je door slechts een handjevol mensen gerapporteerd wordt als spammer, kan dit grote gevolgen hebben voor jouw marketing. Lees verder