Klanttevredenheidsonderzoek en reviews verzamelen 12 oktober

Klanttevredenheidsonderzoek en reviews verzamelen. Workshop van een middag waarin we een specifieke Automation workflow gaan maken. Door het klanttevredenheidsonderzoek voorkom je dat ontevreden klanten weg gaan en door reviews te verzamelen trek je meer klanten aan. Lees hier hoe dit precies werkt en wat we precies gaan doen. Zowel voor webshops als voor dienstverleners.

Persoonlijke gegevens verwijderen uit WordPress

Persoonlijke gegevens verwijderen uit WordPress. Volgens de AVG hebben mensen het recht om vergeten te worden. Als mensen dat willen, dan moet je al hun gegevens verwijderen tenzij er een wettelijke verplichting is om die gegevens nog een poosje te bewaren.

Ook mensen die een account op je website hebben aangemaakt kunnen van je vragen om vergeten te worden. En dan moet je alles verwijderen.

persoonlijke gegevens verwijderen

Lees verder

Paytium betaalformulier

Paytium is gloednieuwe plugin van een jong bedrijf. Deze plugin kan meerdere dingen voor je kan doen:

  • contactformulier
  • betalen met Ideal
  • instromen in je MailChimp lijsten

Paytium betaalformulier

De plugin heeft drie heel sterke punten: hij is niet duur, hij kan naar aanleiding van een betaling een factuur sturen én je kunt support krijgen in het Nederlands. Lees verder

Breadcrumbs en SEO

Breadcrumbs en SEO: breadcrumbs laten je bezoekers de structuur van je website zien. Ze kunnen zien op welke pagina ze zijn en welke pagina’s de bovenliggende pagina’s zijn.

Omdat breadcrumbs voor je bezoekers behulpzaam zijn om zich op je website te kunnen oriënteren, zijn breadcrumbs zonder meer nuttig. Lees verder

Reacties als SEO strategie

Reacties als SEO strategie, is dat een goede strategie?

Goolgle waardeert het als een blogpost populair is: shares, likes, reacties etc. etc. Een blogpost die veel interesse wekt plaatst Google hoger in de zoekresultaten dan blogposts die nauwelijks interesse wekken.

Maar laatst hoorde ik een ondernemer hier iets interessants over zeggen dat ik de moeite waard vond om nader te onderzoeken. Lees verder

Gravity, MailChimp en Ideal

Gravity MailChimp Ideal, een gouden combinatie.

Stel dat je een betaalde e-mailserie wilt verkopen of dat je een klein aantal producten online wilt verkopen.

Als een webshop te veel van het goede is, juist dan is Gravity MailChimp Ideal een prachtige combinatie. Gewoon iets kleins  voor een paar producten. Lees verder

Gravity forms, Mercedes onder de contacformulieren

Gravity forms is de Mercedes onder de contactformulieren. Het is een stabiel formulier met heel veel mogelijkheden doordat je add ons kunt toevoegen.

Dit formulier kun je niet vinden in de plugin directory, want er is geen gratis versie van Gravity forms.  Je vindt daar wel een hele berg aanvullingen, maar het formulier zelf staat daar niet. Lees verder

Zoekveld op je website

Een zoekveld op je website is niet alleen heel erg behulpzaam voor je bezoekers. Een zoekveld geeft ook een schat aan informatie die je kunt gebruiken om je blogposts te verbeteren. En je kunt deze informatie ook gebruiken om te weten waar je over zou moeten schrijven.

Als het goed is heb je een zoekveld op je website. Dat zoekveld moet op iedere pagina staan. Het zoekveld op mijn website vind je helemaal bovenaan aan de rechterkant.

Als je geen zoekveld op je website hebt, zorg dan dat je er eentje krijgt. Dat is handig voor je bezoekers, maar het is ook heel fijn voor jezelf. Lees verder

MC4WP met Boxzilla

Hier vind je wat je moet weten als je de plugin MC4WP wilt gaan gebruiken, eventueel in combinatie met de plugin Boxzilla. Met MC4WP kun je een inschrijfformulier voor MailChimp op je website zetten en met Boxzilla kun je er een pop-up van maken.

Net als veel andere plugins heeft dit formulier 2 versies: een kosteloze versie en een betaalde versie.

Ik vind dit een fijn inschrijfformulier en ik wil je in dit artikel vertellen wat zoal de mogelijkheden en de beperkingen van deze plugin zijn. Lees verder