Groepen, segmenten en tags

Groepen en segmenten in MailChimp: waar dienen ze toe en hoe gebruik je ze? Daar gaan we deze middag op in. Voor dienstverleners die op dit moment meerdere lijsten in hun account hebben staan. Niet voor eigenaren van webshops.

Inactieve abonnees selecteren en heractiveren

Inactieve abonnees kunnen problemen gaan geven. Daarom is het een goed idee als je probeert deze inactieve abonnees te heractiveren. Ook als je heel erg leuke nieuwsbrieven schrijft waar je lezers heel erg veel aan hebben, ook dan zul je na verloop van tijd ontdekken dat er adressen op je lijst staan waar je nieuwsbrief al tijden niet geopend is. Lees verder

Mailchimp merge tag voornaam

Mailchimp merge tag voornaam: op het inschrijfformulier van je nieuwsbrief kun je vragen om de voornaam. Als je dat doet kun je die voornaam ook in je nieuwsbrief gebruiken met behulp van de Mailchimp merge tag voornaam.

Dan kun je een persoonlijke nieuwsbrief maken. Door het gebruik van de merge tag voornaam het lijkt net alsof je je nieuwsbrief speciaal voor die ene lezer geschreven hebt. Lees verder