Negatieve reviews op social media

Negatieve reviews op social media: wat doe je met negatieve reviews? Reviews en recensies via de social media hebben een enorme sociale bewijskracht omdat jij er niets tegen kunt doen als ze negatief zijn.

En doordat jij er niets tegen kunt doen zijn reviews en recensies die je via de social media krijgt betrouwbaar en daarom sterk: 90% van de mensen zegt vertrouwen te hebben in online reviews. Lees verder

Thunderclap lancering

Een Thunderclap lancering is een spannende lancering die veel aandacht kan trekken. Met Thunderclap krijg je toegang tot het netwerk achter je netwerk.

Thunderclap werkt als een donderslag bij heldere hemel Thunderclap. Dit is een tool die enorm kan helpen als je iets op spectaculaire wijze wilt lanceren. Lees verder

SEO of social?

SEO of social: iemand vroeg me of het voor een startende ondernemer wel zinvol is om zich bezig te houden met SEO of dat het misschien praktischer zou zijn om het beschikbare budget te besteden aan adverteren op de social media.

Over deze vraag moest ik even achter mijn oren krabben, want de manier waarop de vraag is ingekleed liet me een complete denkwereld zien waaruit bleek dat de vraagsteller niet begreep wat SEO is. Lees verder

Doelgroep social media

Waar zit je doelgroep op de social media?

Dit is de vraag waar ik in dit artikel op in wil gaan: waar zit je doelgroep? Want daar moet jij ook zijn.

Vóór je op de social media gaat zoeken naar relevante volgers, is het een goed idee éérst te onderzoeken op welke platforms je doelgroep in voldoende mate aanwezig is. Je kunt dit op meerdere manieren doen: Lees verder

Copyright van afbeeldingen

Copyright van afbeeldingen is belangrijk en ik merk soms dat er onduidelijkheden zijn over het plaatsen van foto’s op je website, op de social media of in je nieuwsbrief.

Vaak denken mensen dat iedere foto daarvoor gebruikt mag worden, maar dat is helemaal niet zo. Lees verder