Marketingtijd goed gebruiken

Marketingtijd: gebruik je het wel goed?Waarschijnlijk besteed je veel tijd aan marketing. Als je dat niet doet, dan zou je eigenlijk wel moeten doen. Maar tijd is erg kostbaar. Tijd is schaars en het kan opraken. Omdat tijd kan opraken, is het heel erg belangrijk dat je weet waar je het aan besteedt, want misschien valt daar iets aan te verbeteren. Lees verder

Uitstelgedrag herken je dat

Succesvolle mensen hebben een planning, minder succesvolle mensen hebben uitstelgedrag. Uitstelgedrag moet je daarom aanpakken. Uitstelgedrag: voor je uitschuiven van marketingacties, aandacht die alle kanten opvliegt. Veel ondernemers herkennen dit probleem. Laat dit een troost zijn, maar laat het je er niet van weerhouden om actie te ondernemen want Lees verder

Urenregistratie met een time tracker

Urenregistratie met een time tracker. In een eerder artikel heb ik beschreven hoe je je urenregistratie bij kunt houden in Google Agenda. Dat werkt prima als je per activiteit een aantal aaneengesloten uren werkt, maar als je verschillende soorten klusjes wilt registreren die elk maar een paar minuten duren, dan is deze methode erg omslachtig en (door afronding) onnauwkeurig. Lees verder