Helpdesk, mini-cursus of strategiegesprek

MailChimp helpdesk
MailChimp helpdesk

Deze MailChimp helpdesk maakt geen deel uit van het MailChimp concern en is niet gratis, maar vaak geeft MailChimp wel een tegemoetkoming in de kosten in de vorm van een kosteloos abonnement voor 3 maanden. Lees verder, dan vertel ik je daar meer over.

Hulp

Als je je nieuwsbrieven zelf maakt en hier problemen bij tegenkomt kun je hier hulp vragen. Deze hulp kan zijn dat ik je probleem oplos. Maar soms ook is het nodig dat je iets leert en dan kunnen we een Skype sessie afspreken voor een mini-cursus over jouw onderwerp.

MailChimp helpdesk

Lees even rustig door wat deze MailChimp helpdesk inhoudt zodat je begrijpt wat ik voor je kan doen en wat ik niet voor je kan doen. Kijk vooral ook of je misschien in aanmerking komt voor expert korting.

Onderaan de pagina vind je een aantal recensies. In deze recensies wordt het probleem vaak ook even aangestipt. Daarom kunnen ze je mogelijk helpen om helderheid te krijgen over het soort problemen dat ik op kan lossen.

pijltje

Probleem oplossenMini-cursusStrategiegesprekExpert korting

MailChimp helpdesk

MailChimp helpdesk

S.O.S. MailChimp

Hoe werkt deze MailChimp helpdesk:

Neem contact op en vertel me hoe je probleem eruitziet

Omdat dit om een kleine, eenmalige opdracht gaat, vraag ik je om een vooruitbetaling van 50 euro excl. btw. Meestal kan ik voor deze prijs je probleem oplossen.

Na ontvangst van je betaling hoor je van me en dan ga ik je probleem oplossen.

Als het oplossen van je probleem zo complex is dat ik dat niet voor 50 euro kan doen, dan hoor je dat vooraf. We gaan dan eerst praten en je krijgt dan vooraf een prijsopgave voor de meerprijs.

vanaf €50

 

MailChimp Omnivore
Helpdesk, mini-cursus of strategiegesprek was last modified: by

MailChimp helpdesk: unieke problemen

In deze helpdesk krijg ik natuurlijk allerlei soorten vragen. De meeste mensen hebben soortgelijke problemen, waardoor vaak dezelfde vragen krijgt en er een artikel voor mijn blog over kan schrijven. Je kunt daarom op het blog veel antwoorden vinden.

Maar soms krijg ik echt unieke problemen voorgeschoteld. Situaties die zo zelden voorkomen dat het geen zin heeft er een artikel over te schrijven want er is niemand die ernaar zoekt. Maar dat zijn wel vaak de interessantste problemen. Hieronder een greep uit deze unieke problemen.

Verdwenen voornamen
Alle voornamen weggegooid
Onvoorspelbare lettertypes
Helpdesk, mini-cursus of strategiegesprek was last modified: by

Mini-cursus MailChimp

mini cursus MailChimpEen mini-cursus is niet genoeg om alles over MailChimp te leren. Maar als je een specifiek onderwerp bij de kop neemt dan kan een mini-cursus genoeg zijn. Ik geef deze mini-cursussen in tijdseenheden van 3 kwartier per Skype.

Hoeveel tijd je nodig hebt hangt af van wat je al kunt en van wat je wilt leren. Als je echter een specifiek onderwerp bij de kop neemt dan kun je in drie kwartier erg ver komen.

50

 

 

Helpdesk, mini-cursus of strategiegesprek was last modified: by

Mini-cursussen

Mini-cursussen zijn een snelle en tijdbesparende manier om te leren wat je leren moet. Ik geef deze mini-cursussen per Skype. Een mini-cursus kan ik daarom op korte termijn geven.

Je kunt zelf het onderwerp van je mini-cursus bepalen, maar neem wel 1 duidelijk onderwerp bij de kop en niet iets als “vertel hoe het moet met MailChimp” want MailChimp is uitgebreid. Ik kan je niet in 3 kwartier alles over MailChimp leren.

Hieronder vind je de meestgevraagde mini-cursussen, dan heb je een indruk van wat je in 3 kwartier kunt leren.

Mini-cursus lijsten samenvoegen
Mini-cursus groepen
Mini-cursus nieuwsbrief
Helpdesk, mini-cursus of strategiegesprek was last modified: by

E-mail strategie gesprek

E-mailstrategie

Als je moeite hebt met het bepalen van je strategie dan kun je ook hulp krijgen in de vorm van een eenmalig gesprek per Skype of per telefoon.

Hoe het werkt

Ik ga eerst in je statistieken kijken om te zien wat je nu precies doet en wat je resultaten zijn.

Daarna voeren we een gesprek van maximaal een half uur waarin we verbeterpunten bespreken die je zelf gaat implementeren.

Voor wie

checkmarkEen dergelijk gesprek is zinvol:als je het gevoel hebt dat je iets verkeerd doet omdat je niet de resultaten haalt die je wilt.

checkmarkBijvoorbeeld omdat je twijfelt over wat je schrijven moet, hoeveel je zou moeten schrijven en hoe vaak je zou moeten mailen.

checkmarkOf als je twijfelt of je wel op de juiste dag mailt. En als je niet weet of je wel de beste tijd om te mailen gekozen hebt.

checkmarkOok als je veel afmeldingen krijgt en twijfelt of je doelgroep je e-mails wel wil lezen is dit een zinvol gesprek

checkmarkOf als je open rate en je click rate erg laag zijn.

checkmarkMaar ook als mensen wel openen en wel op je links klikken, maar niemand wordt klant.

45 min. €70

Voor deze prijs krijg je iets meer dan een uur hulp: voorbereidingstijd om je statistieken te bekijken en daarna een gesprek van 3 kwartier.

 

Voor wie niet

Dit gesprek heeft geen zin als je

Een mailinglijst hebt aangekocht of mailt naar prospects die geen toestemming hebben gegeven.

Het heeft ook geen zin als je al je LinkedIn contacten op je mailinglijst hebt gezet.

Of een andere doelgroep mailt die nooit iets van je gekocht heeft en die geen toestemming heeft gegeven.

Als je geen toestemming hebt om te mailen dan heb je niet te maken met een doelgroep die kansen biedt, maar met een hopeloze situatie die je ook nog een hoge boete kan bezorgen.

Een strategie gesprek heeft alleen zin als je toestemming hebt om te mailen en je het vermoeden hebt dat er veel méér uit te halen is. Als je denkt dat je resultaten veel beter zouden kunnen zijn, reserveer dan een strategiegesprek.

 

 

Helpdesk, mini-cursus of strategiegesprek was last modified: by

Expert korting

MailChimp logo Fredddie

Omdat ik een erkende MailChimp expert ben geeft mijn factuur aanspraak op expert korting. Dit houdt in dat je op basis van mijn factuur gedurende 3 maanden geen abonnementsgeld aan MailChimp hoeft te betalen. Dit kan natuurlijk alleen als je een betaald account hebt.

Eenmalig

Je komt in aanmerking voor deze expert korting op voorwaarde dat je nooit eerder van deze regeling gebruik hebt gemaakt. Deze expert korting kun je eenmaal krijgen en daarna nooit weer.

Je kunt deze korting niet meer krijgen als je ooit eerder gebruik hebt gemaakt van de diensten van een MailChimp expert en toen aanspraak hebt gemaakt op expert korting.

Helpdesk, mini-cursus of strategiegesprek was last modified: by

Huis, tuin- en keukenproblemen

Huis- tuin- en keukenproblemen zijn heel gewone problemen die veel mensen hebben. Ook voor deze heel gewone problemen kun je me gerust inschakelen.

PayPro verbinden met MailChimp
Omnivore problemen
Voettekst aanpassen
Nieuwsbrief bovenaan normaal, onderaan breed
Nieuwsbrief ziet er raar en breed uit
Plugin installeren en Facebook verbinden
Template aanpassen
Recensies
Barbara SchiekeRob ScipioAnna RaymannCindy CollierSelma SmidKarin de KnegtJoyce DunnewoldMargreetWillieJeroen
Barbara Schieke

Ik had een vervelend probleem, waarbij er gegevens spontaan van mijn mailinglijst verdwenen.

Nadat ik mijn vraag al tevergeefs ergens anders had neergelegd, kwam ik bij Judith terecht. Judith reageert heel snel. Zij zocht net zolang door tot ze het probleem gevonden had, en opgelost. En daar ben ik heeeel blij mee. Judith bedankt!

Barbara Schieke, Moedmoeders
Barbara Schieke
Helpdesk, mini-cursus of strategiegesprek was last modified: by
Rob Scipio

Ik ben gepensioneerd en doe vrijwilligerswerk waarbij ik incidenteel met MailChimp te maken heb. Bij een triviaal probleem met vervelende consequenties heb ik eerst vruchteloos zelf lopen zoeken naar een oplossing. Na enig zoekwerk op internet kwam ik in een review voor Judith de zin tegen:

“Had ik dat maar eerder geweten, dan was ik direct gestopt met zelf hannesen.”

Dit sprak me zo aan, dat ik Judith direct belde en binnen 1 uur kwam ze met de oplossing en ongevraagd met een tip om het in een toekomstige identieke situatie makkelijk zelf te kunnen oplossen. Judith ervoer ik als zeer vriendelijk, geduldig en duidelijk.

Rob Scipio, Vrijwilliger
Rob Scipio
Helpdesk, mini-cursus of strategiegesprek was last modified: by
Anna Raymann
Alle lof voor Judith, die me elke keer weer super helpt wanneer ik tegen problemen aanloop. Ze staat altijd voor je klaar en weet zelfs een digibeet als ik nog te leren hoe ik het de volgende keer zelf kan doen.
Anna Raymann, Boek en Steun
Anna Raymann
Helpdesk, mini-cursus of strategiegesprek was last modified: by
Cindy Collier
Judith heeft mij op een snelle, gestructureerde manier verder geholpen met het instellen van MailChimp en de koppeling met Facebook. Ze is echt een kei in haar vak! Een aanrader.
Cindy Collier, Cijfer Wijzer Academy
Cindy Collier
Helpdesk, mini-cursus of strategiegesprek was last modified: by
Selma Smid

Judith is ontzettend goed in wat ze doet en heeft ons bedrijf al meerdere malen geholpen. Ze staat snel voor je klaar en probeert je op alle mogelijke manieren te helpen. Het was een hele fijne samenwerking en ik ga haar zeker aanbevelen als iemand een MailChimp expert nodig heeft! Heel erg bedankt Judith

Selma Smid
Helpdesk, mini-cursus of strategiegesprek was last modified: by
Karin de Knegt

Toen ik vastliep met het ontwerpen van mijn nieuwsbrief, kwam ik Judith via Google tegen … wat een geluk! Judith heeft mij geweldig geholpen! Ze reageert heel snel en vakkundig op de vragen die je stelt. En prettig ook om naderhand nog een bericht te ontvangen met de vraag of “Alles gelukt?”

Veel betrokkenheid en erg toegankelijk om nog een vervolgvraag te stellen. Daarbij krijg ik tussen de bedrijven door erg veel info over MailChimp toegestuurd! Bedankt!

Karin de Knegt, Karin de Knegt
Karin de Knegt
Helpdesk, mini-cursus of strategiegesprek was last modified: by
Joyce Dunnewold
Judith is fantastisch. Al langere tijd lees ik haar blogs, waardoor mijn kennis van MailChimp enorm gegroeid is. Regelmatig lees ik dingen waarvan ik denk “oh, kan dat ook?” of “laat ik dat ook eens proberen”.

Inmiddels kan ik me goed redden met MailChimp, maar natuurlijk loop ik ook wel eens tegen een probleem aan. Het is dan fijn dat ik Judith snel kan benaderen voor een deskundig antwoord.

Joyce Dunnewold, Joyce Dunnewold
Joyce Dunnewold
Helpdesk, mini-cursus of strategiegesprek was last modified: by
Margreet
Ik had een idee voor een gratis online training. Toen die klaar was, liep ik tegen allerlei technische vraagstukken op. Ik dacht dat ik dat zelf wel kon fixen. En ik zou de boel zeg wel “even” online zetten. Nou dat had ik verkeerd gezien. Er kwam behoorlijk wat technische dingen bij kijken.

Ik kwam bij Judith terecht en die had in no time alles geregeld. Had ik dat maar eerder geweten, dan was ik direct gestopt met zelf hannesen. Nu weet ik: als ik vragen heb over MailChimp, contact opnemen met Judith en die regelt het! En ook nog supersnel. Fijne service! Dank Judith!

Helpdesk, mini-cursus of strategiegesprek was last modified: by
Willie

Ik kwam er niet uit en bedacht, misschien is er een helpdesk ergens, even Googlen en ik kwam bij Judith uit die mij promt “te woord stond” en uit de brand hielp. Vlot, vriendelijk en ook nog eens navraag doen of het gelukt was. Heel prettig en handig.

Helpdesk, mini-cursus of strategiegesprek was last modified: by
Jeroen
Een probleem en ik kom niet verder. Ben al uren aan het zoeken waar het aan ligt. Op dat soort momenten is dat gewoon heel vervelend. Dankzij Judith was ik binnen een half uur weer aan de gang. En dat is volgens mij waar deze expert haar waarde toont. Dank.
Helpdesk, mini-cursus of strategiegesprek was last modified: by

 

Gecertificeerd

 

Als je de betaalde versie van MailChimp gebruikt kun je ook kosteloos support krijgen van MailChimp (in het Engels). Als je er evengoed voor kiest om mij om support te vragen (in het Nederlands) dan kun je op basis van mijn factuur eenmalig aanspraak maken op expert korting.

Helpdesk, mini-cursus of strategiegesprek was last modified: by