Als je niet of nauwelijks met Mailchimp hebt gewerkt, dan ga ik basiskennis in je training verwerken. Maar als jij jarenlang wekelijks een nieuwsbrief maakt en een wildgroei aan audiences in je account hebt, dan krijg je een heel andere training. Dat is het grote voordeel van een Mailchimp maatwerk training: je gaat precies leren wat je nodig hebt.
Deze trainingen zijn op maat en gaan dus over jouw onderwerp. Maar er zijn dingen waar jij niet naar kunt vragen, juist doordat je de kennis mist. Daarom heb ik een frame, een houvast, en richtingaanwijzer.
En binnen deze frames maak ik jouw maatwerk training, in overeenstemming met de versie van Mailchimp die jij gebruikt.
Vooraf gaan we praten over de inhoud van jouw training, want ik wil precies weten hoe je Mailchimp wilt gebruiken. Dat praatje hoef jij niet klaar te hebben liggen (mag wel natuurlijk). Ik ga je gerichte vragen stellen, zodat ik weet wat ik in jouw training moet verwerken.
Basiscursus Mailchimp
In dit gesprek aan we praten over wat jij wilt met Mailchimp en hoe jij Mailchimp wilt gebruiken. En ik stel je ook een paar gerichte vragen, o.a. om te zien of je basiskennis mist. En bij twijfel vraag ik je of ik even in je account mag kijken.
Want ik vind het onzinnig dat je een hele cursus zou gaan volgen omdat er een paar kleine dingentje zijn die je niet weet. Die paar dingetjes verwerk ik in de rest van je training.
Maar als je veel basiskennis mist en je boekt een training van een halve dag over audience management of over de customer journey, dan komen we tijd te kort. In dat geval is het beter om er een halve dag voor te nemen. Want anders ontdek je later dat je nog steeds niet kunt doen wat je wilt en dan ben je niet blij natuurlijk. En ik wil dat je wel blij bent.
