Home » Mailchimp » Mailchimp Expert » Mailchimp e-mailmarketing uitbesteden

Mailchimp e-mailmarketing uitbesteden

Mailchimp e-mailmarketing uitbesteden betekent dat je je nieuwsbrieven door mij laat maken of Customer Journeys laat instellen.

Als je Mailchimp gaat uitbesteden kun je interessante extra opties inkopen: complexe Customer Journeys met dynamische content, multivariate testen en zelfs een juridische screening.

Op deze pagina vertel ik je over de mogelijkheden die je hebt als je Mailchimp gaat uitbesteden.


Mailchimp expert mailchimp badges

Mailchimp e-mailmarketing uitbesteden

Mailchimp laten doen kan betekenen dat je op regelmatige basis je nieuwsbrieven laat maken. Eventueel met een oplossing voor erg lange nieuwsbrieven. Of met dynamische content. En als je over gezondheid schrijft is een juridische screening ook mogelijk. Deze juridische screening doe ik uiteraard niet zelf.

Maar Mailchimp e-mailmarketing uitbesteden kan ook betekenen dat je projecten zoals automatiseringen laat doen. Bijvoorbeeld het instellen van Customer Journeys.

Mailchimp nieuwsbrieven laten maken

nieuwsbrieven uitbesteden

Als je Mailchimp nieuwsbrieven wilt laten maken gaan we eerst praten:

  • Over jouw vak: wat doe je precies?
  • Heb je een duidelijke doelgroep die bestaat uit mensen die hetzelfde willen? Of kunnen we je mailinglijst beter gaan indelen in groepen mensen die hetzelfde willen?
  • Hoe vaak wil je gaan mailen en waarom denk je dat deze frequentie een goed idee is?
  • Heb je een duidelijk plan of moeten we een plan maken?
  • Wat is het doel van je nieuwsbrief?

Al deze zaken zijn van belang als je ook werkelijk iets wilt bereiken met e-mailmarketing.

Neem contact met op, dan gaan we hierover praten en ontdekken of e-mailmarketing laten doen voor jou een passende oplossing is. En dan krijgen we gelijk ook helder of het in jouw situatie ook zinvol is om workflows in te zetten.

Mailchimp laten doen betekent het laten maken van je nieuwsbrieven. Als dit om handmatig gemaakte nieuwsbrieven gaat kan dit alleen als je dit op regelmatige basis wilt laten doen.

Maar als je niet van plan bent om elke week of elke maand een nieuwsbrief te laten maken, dan kun je ook gerust contact met me opnemen want ik kan oplossingen voor je bedenken die jij niet eens kunt dromen. Want ik ken het platform en dus weet ik ook allerlei mogelijkheden om het handig te gebruiken.

Jouw Mailchimp nieuwsbrieven zijn bij mij in goede handen, want ik ben een erkende specialist. Ik kan niet alleen nieuwsbrieven voor je maken, ik maak ook nieuwsbrieven die technisch complex zijn.

Als je Mailchimp wilt uitbesteden kun je daar natuurlijk ook allerlei ingewikkelde dingen bij inkopen zoals bijvoorbeeld een mooie oplossing voor nieuwsbrieven die eigenlijk te lang zijn voor de gemiddelde lezer. Of dynamische content om heel gericht te mailen.

En ik heb afspraken met een jurist gemaakt over een juridische screening voor ondernemers die over gezondheid schrijven.

Teksten schrijven doe ik niet. Maar als ik jouw teksten niet helder vind, dan doe ik wel voorstellen voor een andere formulering. Als je je teksten graag wilt laten schrijven dan kan ik je Lotty of Femke van harte aanbevelen. En dan kun je evengoed je nieuwsbrieven door mij laten maken.

Claudia van Wezel

Gave

Judith beschikt over de gave zich in te leven in de onderwerpen en je hoeft haar niet te vragen met je mee te denken: dit doet ze uit zichzelf al. Bovendien beschikt ze over het inzicht om e.e.a. zo aan te passen dat het zeer helder leesbaar wordt voor de doelgroep. Zoek je iemand om …

Gave Lees meer »

Mailchimp met dynamische content

dynamische content

Mailchimp e-mailmarketing uitbesteden maakt het voor je mogelijk om geavanceerde oplossingen in te zetten. Dynamische content met Mailchimp betekent dat je stukjes van de tekst uitsluitend laten zien aan mensen voor wie die teksten relevant zijn. Dit is een optie als je je nieuwsbrieven laat maken. Dynamische content kan op een makkelijke manier in Mailchimp Standard en Premium. Maar als je deze versies niet hebt kan het ook iets moeilijker in Mailchimp Essentials, Free en in de legacy versie.

Werken met dynamische content gaat meestal beter dan aparte nieuwsbrieven sturen, omdat je met dynamische content kunt voorkomen dat mensen die meerdere interesses hebben te veel nieuwsbrieven krijgen.

Tegenwoordig biedt Mailchimp in Mailchimp Standard en Premium de mogelijkheid om dynamische content te gebruiken. Maar dat is helemaal niet nieuw. Dynamische content was er al lang al en het is er ook nu nog voor Mailchimp Free, Essentials en de legacy versie. Ik kan ook dynamische content plaatsen in Mailchimp Free en Essentials.

Dynamische content is het neusje van de zalm: je stuurt je nieuwsbrief naar je hele lijst, maar de instellingen van je nieuwsbrief bepalen wie welke teksten en afbeeldingen te zien krijgen.

Hierdoor kun je nog persoonlijker mailen dan wanneer je een nieuwsbrief naar een segment stuurt. Als je dit wilt kun je dit aangeven als je je nieuwsbrieven door mij laat maken.

Dynamische content

Voorbeeld dynamische content

Ik geef je een simpel voorbeeld: een therapeut die voedingsadviezen geeft. Voedingsadviezen verschillen per individu. Op dit individuele niveau kun je geen bulk e-mails versturen. Maar je kunt je adressen wel indelen in groepen: voedingsadviezen voor senioren, voor gezonde volwassenen, voedingsadviezen voor vrouwen in de overgang en adviezen voor kinderen.

Maar als je op deze manier aparte nieuwsbrieven gaat versturen, dan kom je een probleem tegen: gezonde volwassenen kunnen kinderen hebben. En vrouwen in de overgang kunnen ook kinderen hebben. En ze kunnen ook nog ouders hebben en daarom iets over de voeding voor ouderen willen weten.

Jouw indeling voldoet dus niet helemaal en kan als gevolg hebben dat je sommige mensen veel te vaak mailt.

Overlappende doelgroepen

Dynamische content is de oplossing als je gericht wilt mailen maar er overlap in je doelgroepen zit. Laat de mensen zelf aanvinken waar ze in geïnteresseerd zijn. Want dat weten ze zelf veel beter dan jij of ik.

En vervolgens stuur je eens in de zoveel tijd een nieuwsbrief met daarin een stukje tekst voor iedere groep. Maar dat stukje tekst toont Mailchimp alleen aan mensen die hebben aangevinkt dat ze er geïnteresseerd in zijn. Alle anderen zien een heel dunne extra witregel. Dat is dynamische content.

Exclusief voor abonnees

Je kunt content versturen die exclusief voor je abonnees is. Alle anderen zien die content niet. Zo kun je je abonnees belonen door ze een fabelachtig goed aanbod te doen.

Of je zet een aanbod in je nieuwsbrief met een speciale bonus of korting voor je abonnees, terwijl alle anderen wel van het aanbod gebruik kunnen maken, maar zonder de exclusieve voordelen. Dan krijgt een abonnement op je nieuwsbrief meerwaarde, want dat wordt dan een soort membership.

Betaalde series en wachtwoorden

En dan de betaalde series, daar zie je soms ook een regeltje onder:

Dit is betaalde content, ik verzoek je dit niet te delen met anderen.”

Het is prima om mensen dit te vragen, maar zou het niet veel fijner zijn als je niet afhankelijk bent van de goodwill van je klanten?

Je kunt die nieuwsbrief zo inrichten dat alleen de geadresseerde je betaalde content kan zien. En als de geadresseerde je nieuwsbrief op de social media zet, dan verschijnt je call to action om ook een betaald abonnement te nemen.

Ditzelfde geldt natuurlijk voor wachtwoorden van online cursussen. Ook die wachtwoorden kun je beschermen met een klein stukje code.

Webshop: cross selling

Cross selling in je webshop: je hebt een webshop en je verkoopt daar een jurkje. Maar je hebt ook accessoires die passen bij dat jurkje. Die wil je er natuurlijk bij verkopen. Maar je weet niet wat mensen het eerste kopen: kopen ze eerst het jurkje en wil je daar de tas en de armbanden bij verkopen? Of kopen ze eerst een tas en wil je daar het jurkje en de armbanden bij verkopen? 

Dan maak ik een Customer Journey die reageert op elk van deze verkopen en ik zet in die Journey een e-mail met dynamische content. In deze e-mail zetten we promotie voor elk van deze 3 items. En het item dat al gekocht is, verberg ik voor de lezer, zodat de lezer uitsluitend gerelateerde items te zien krijgt. 

Hoe waterdicht is dit allemaal?

Dat is een goede vraag. Als je dynamische content wilt gebruiken om een betaalde serie of wachtwoord te beschermen, dan moet je er rekening mee houden dat het niet 100% waterdicht is.

Vooral mensen die erg handig zijn kunnen er omheen. Maar de gemiddelde internet gebruiker kan dat niet. En het biedt zeker veel meer bescherming dan vragen om iets niet te delen.

Met dynamische content kun je gewoon mensen in- of uitsluiten. Dat werkt goed, maar ik zou er geen staatsgeheimen mee versturen.

Kan jouw idee voor dynamische content ook?

Nu vraag je je misschien af of jouw idee ook kan met dynamische content. Ik weet niet wat je idee is, maar ik denk dat het kan. Neem gewoon even contact met me op en leg me je idee voor. Dan kan ik vast wel iets uitbroeden waardoor het kan.

De mogelijkheid voor dynamische content ingebouwd in Mailchimp Standard en Premium. En hoewel deze optie er niet is in Mailchimp Essentials, Free en de legacy versie, kan ik dit wel voor je maken. Maar als je op deze geavanceerde manier wilt gaan mailen, dan zou ik je toch meestal aanraden te upgraden naar Mailchimp Standard. En zeker als je een webshop hebt. Want dan kun je dynamische content combineren met de Customer Journey.

belinda

Craftswoman

Judith has been taking care of the layout & design of our monthly internal e-mail newsletter by means of Mailchimp for more than four years now, even before I joined the company. I have come to know Judith as a true craftswoman in this field. With every edition, she tirelessly points out possible areas for …

Craftswoman Lees meer »

Mailchimp Customer Journeys laten maken

mailchimp automation instellen

Het minimale dat iedere ondernemer nodig heeft is 1 automation. Die ene geautomatiseerde e-mail verstuur je snel na inschrijving. En die e-mail moet ervoor zorgen dat mensen in de tijd tussen hun inschrijving en je eerste nieuwsbrief niet vergeten wie je bent.

Maar daarnaast zijn er veel meer zaken die je kunt automatiseren en dat zou je eigenlijk ook moeten doen. En juist met de Mailchimp Customer Journey kun je de klantreis prachtig begeleiden.

Mailchimp Customer Journey laten instellen

Mailchimp Automation en Mailchimp Customer Journeys zijn prachtige tools om je marketing mee te automatiseren. Met Automation verstuur je volautomatisch nieuwsbrieven.

Je kunt de Mailchimp Customer Journey bijvoorbeeld gebruiken om gerelateerde items te verkopen uit je webshop. Maar je kunt ‘m ook gebruiken om te vragen om een review naar aanleiding van de verkoop van je boek.

Mailchimp Automation is een geautomatiseerde manier om e-mails te verzenden. Een Customer Journey heeft een “recept” en dat recept bepaalt onder welke omstandigheden de Automation begint met verzenden.

Dat spaart niet alleen tijd, maar het zorgt er ook voor dat e-mails ook echt de deur uit gaan en niet “ondersneeuwen” in de waan van de dag. Daardoor zorgt Automation ervoor dat je consistent opvolgt.

Mailchimp heeft een lineaire Classic Automation en Customer Journeys met vertakkingen. De Classic Automation is niet elk account beschikbaar, want dat is een oude versie. De Customer Journey is beschikbaar in Mailchimp Standard en Premium en in een gereduceerde versie in Essentials en Mailchimp legacy.

Automation kun je gebruiken voor eenmalige verzendingen, voor series, funnels en voor e-mails die regelmatig herhaald moeten worden.

Eenmalige verzending

Een voorbeeld van een eenmalige verzending is een “welkom” e-mail. De eerste e-mail die je stuurt direct na inschrijving. Maar denk ook aan een enkele e-mail als iemand iets in een winkelwagen legt maar niet afrekent.

Series

Een serie is een reeks e-mails. En het kenmerk van die e-mails is dat ze in een specifieke volgorde verstuurd moeten worden. Bijvoorbeeld een educatieve serie.

Funnels

Een voorbeeld van een funnel is een salesfunnel. Kenmerkend voor een funnel is dat hij zich ergens onderweg vertakt: mensen doen iets wel of ze doen het niet. En na die beslissing vertakt de funnel zich: elke groep krijgt eigen content.

Een ander kenmerk van een salesfunnel is dat hij succesvol kan zijn: mensen kopen het product dat je in de funnel promoot. Dan heb je een slimme en geautomatiseerde manier nodig om ervoor te zorgen dat je kopers de rest van de funnel niet meer krijgen.

Herhaling

En een e-mail die volgens een vast ritme herhaald moet worden is bijvoorbeeld een e-mail die je stuurt als iemand jarig is. Of een e-mail als een abonnement verlengd wordt.

Cross selling

In het stukje over dynamische content heb ik een voorbeeld gezet over cross selling voor een webshop.

Hoe een automatisering werkt en wat de ins en outs zijn, hangt af van je keuze van het recept van de funnel en van de trigger. En soms maak ik er ook mini automatiseringen bij. Dan vormen meerdere automation samen een complete automation, als tandraderen die in elkaar grijpen.

Ik heb al talloze Customer Journeys gemaakt, soms van standaard recepten en soms van eigen recepten waardoor de tandraderen in elkaar grijpen en we een doel bereikt hebben dat niet bereikt kon worden met een standaard recept.

Customer Journeys kunnen uiterst complex zijn en ik ben nog maar eenmaal tegengekomen dat we iets wilden maken dat niet kon. En Mailchimp is aan het werk om ook dit mogelijk te maken met de Mailchimp Customer Journey.

Het interessante van het uitbesteden van het bouwen van Customer Journeys is dat je investering een eenmalige investering is, terwijl het ding eeuwig blijft draaien. Natuurlijk kun je me af en toe terug laten komen om te zien of er iets te optimaliseren valt, maar ook als je dat niet doet blijft hij draaien.

Mailchimp Customer Journey: plan nodig

Wat alle Automations gemeenschappelijk hebben is dat ze eenmalig ingesteld moeten worden. Daarna blijven ze verzenden naar iedereen die aan de voorwaarden voldoet. Daarom is het instellen een eenmalig project.

Dat betekent niet dat je er nooit meer naar om hoeft te kijken. Want naarmate er meer mensen door je funnel gestroomd zijn, wordt steeds duidelijker welke e-mails erg goed presteren en welke minder presteren. En dan kun je de funnel gaan optimaliseren. 

Je kunt Mailchimp Automation door mij laten instellen. Als je dit wilt zijn de volgende zaken van belang:

  • We hebben een goed plan nodig.
  • Ik schrijf je teksten niet. Dat doe je zelf of je laat dit doen door een copywriter.
  • Je e-mails kan ik voor je maken, of je zet ze vooraf klaar.
  • Als je dat wilt kan ik een vinger aan de pols houden om je e-mails te optimaliseren.

Doel van je e-mails

Om je Automation workflow te maken moet ik kiezen uit talloze recepten en triggers. Om hierin een praktische keuze te maken hebben we helderheid nodig:

  • Wat is het doel van je Automation? Wat wil je ermee bereiken? Bijvoorbeeld: engagement vergroten, iets verkopen, mensen iets onderwijzen of nog iets heel anders.
  • Zijn er situaties waarin sommige mensen uit de workflow gehaald moeten worden? Bijvoorbeeld: je hebt een workflow om iets te verkopen en dat is gelukt, dan hoeven die mensen de rest van je serie niet te krijgen.

Wat wil je zelf doen?

Maar als je weet hoe je een technisch goede nieuwsbrief maakt, dan kun je je e-mails ook zelf maken. Je kunt ze voor me klaarzetten bij de templates of bij de campaigns, dat maakt niet uit. Als je ze maar wel de volgorde duidelijk aangeeft en je de e-mails ook duidelijk benoemt, zodat ik weet om welke e-mails of templates het gaat.

Dat kan, maar je kunt ook alles door mij laten doen.

Optimalisatie

Als je dat wilt kun je de optimalisatie ook aan mij uitbesteden. Ik ga dan volgens een afgesproken ritme kijken naar je funnel en zien of er e-mails zijn die verbeterd kunnen worden.

Als je iets dergelijks overweegt en je het liever zelf wilt doen, kan dat ook. Ik heb er ook een cursus over.

tijmen van steeg

Product specifieke mail

Judith heeft me al een aantal keren geholpen om Mailchimp op een juiste manier in te richten. De laatste maal was het echt een ingewikkelde toestand, maar nu krijgt toch iedereen een product specifieke mail afgeleverd. En dat bewijst zich bij mij in een hoop positieve reacties van klanten :-) Tijmen van Steeg, Ongedierte bestrijden …

Product specifieke mail Lees meer »

Multivariate testen

Mailchimp Premium biedt o.a. prachtige mogelijkheden om te testen. Denk hierbij aan multivariate testen met 8 verschillende varianten.

Als jij Mailchimp Premium gebruikt en je e-mailmarketing wilt laten doen, dan gaan we dit natuurlijk ook gebruiken, mits je audience groot genoeg is. Want dat is wel een voorwaarde. Om hier betrouwbaar mee te kunnen testen heb je 5000 abonnees per testgroep nodig. Lees hier meer over deze prachtige test.

Multivariate testen met Mailchimp Premium

Multivariate testen betekent dat je kunt testen met meerdere varianten tegelijk. In totaal kun je gelijktijdig testen met 8 varianten: 2 titels, 2 afzenders, 2 verschillende inhouden en 2 verzendtijden. Allemaal tegelijk. Of je neemt een andere combinatie van varianten.

Met een gewone AB test kun je één zaak testen door twee varianten te versturen. Je kunt je nieuwsbrief versturen met 2 verschillende titels, óf met 2 verschillende afzenders, óf je verstuurt 2 nieuwsbrieven met verschillende inhoud of je kiest 2 verzendtijden. Maar je kunt niet alles tegelijk testen.

Met Mailchimp Premium kun je een multivariate test versturen en dan kun je wel alles tegelijk testen. Je kunt met Mailchimp Premium een mix versturen met maximaal 8 varianten en de nieuwsbrief die het beste presteert, stuur je naar de rest van je lijst. Als je dit goed aanpakt gaan je resultaten natuurlijk met sprongen omhoog.

Groot audience

Als je multivariate wilt gaan testen is het noodzakelijk dat je een echt groot audience hebt. Want in principe hebben we 5000 adressen nodig per testgroep.

Als we die niet hebben en toch multivariate gaan testen, dan gaat het fout. De resultaten zijn dan onbetrouwbaar waardoor het kan gebeuren dat een verliezer als winnaar wordt uitgeroepen. En dan wordt die verliezer naar het grootste deel van je lijst gestuurd.

Daar kunnen we nog iets aan doen door de tijd van de test te verlengen. Hier kun je wel iets mee compenseren, maar je kunt er niet alles mee compenseren.

Multivariate testen: mixen

Bij deze multivariate tests kun je dus heerlijk mixen. Maar dat hoef je niet te doen. Je kunt ook een nieuwsbrief versturen met 8 verschillende titels, of met 8 verschillende afzenders.

Of je doet een test op inhoud met 8 verschillende vormgevingen, of je neemt varianten op de inhoud. En als je daar één dingetje in varieert, bijvoorbeeld de kleur van de call-to-action, dan weet je daarna precies welke kleur voor de meeste clicks zorgt.

Om je te inspireren: wat werkt beter bij jouw doelgroep?

  • Aanklikbare links: een aanklikbare tekstlink, een button of een aanklikbare afbeelding?
  • Afzender: de bedrijfsnaam of de naam van een persoon?
  • Template: een simple text template, een mooi opgemaakt HTML template van 1 kolom, of een HTML template met 3 kolommen?

Zo kun je eindeloos variëren en uitproberen wat het beste resultaat geeft bij jouw doelgroep.

Mailchimp Premium is een extra luxe versie van Mailchimp die je kunt inkopen vanaf 299 dollar per maand. Wat je werkelijk betaalt hangt af van het aantal adressen dat je hebt en wat je er verder nog bij hebt ingekocht.

Mailchimp meertalig laten maken

Mailchimp meertalig maken

Als je schrijft voor een internationaal audience dan zijn meertalige nieuwsbrieven een must. Meertaligheid heeft allerlei haken en ogen, maar als je Mailchimp laat doen dan heb jij daar geen last van. Ik ga wel met je praten over wat je mag verwachten en wat je niet mag verwachten, maar verder zorg ik overal voor.

Eigen vertalingen die passen bij de cultuur van je doelgroep

Dit gaat niet om vertalingen met Google Translate maar om vertaalde teksten die jij zelf aanlevert. Dus de kwaliteit van deze vertalingen heb je zelf in de hand. En als je je teksten schrijft of laat schrijven kun je je teksten ook aanpassen aan de cultuur van je doelgroep.

  • Je kunt aangepaste landingspagina’s maken in de taal van je doelgroep.
  • De daaropvolgende correspondentie is voor al je landingspagina’s en nieuwsbrieven hetzelfde en wordt vertaald met Google translate. Dit gaat om correspondentie die Mailchimp verstuurt bij inschrijving met dubbele opt-in, om correspondentie bij afmeldingen, bij doorsturen van je nieuwsbrief en bij bijvoorbeeld het wijzigen van een e-mailadres.
  • De kwaliteit van de teksten in de nieuwsbrieven bepaal je zelf. En evt. heb ik iemand voor je die je teksten in foutloos Engels kan vertalen.

Mailchimp meertalig: funnels, workflows, nieuwsbrieven

Dit kan met funnels en workflows en het kan met nieuwsbrieven. En je kunt dit ook combineren met time warp, zodat je nieuwsbrieven aankomen op een normale tijd als je naar een andere tijdzone mailt. Time warp kun je gebruiken als je de legacy versie van Mailchimp gebruikt en het is beschikbaar vanaf Mailchimp Standard.

Update februari 2023

bug in Mailchimp meertalig

Bug in meertaligheid

Mailchimp meertalig is erop gebaseerd dat de taal van de nieuwsbrief zich aanpast aan de taal van de browser van de lezer.

Op dit moment heeft Mailchimp een bug in de codering van meertaligheid waardoor de taal van de nieuwsbrief zich aan zou moeten passen aan de taal van de browser van de lezer. Het werkt niet.

Natuurlijk kan ik Mailchimp evengoed meertalig maken, maar het is wel een beetje ingewikkelder.

david van tongeren

Overzicht en kostenbesparing

Toen ik me (eindelijk) realiseerde dat de wildgroei aan gegevens efficient gebruik van Mailchimp onmogelijk maakte kwam ik via een zoekopdracht in Google bij Judith terecht. En dat had de zoekmachine goed gezien! Want de grote schoonmaak door met name het samenvoegen van alle verschillende audiences heeft niet alleen gezorgd voor structuur, overzicht en veel meer inzicht …

Overzicht en kostenbesparing Lees meer »

Schrijven over gezondheid

Juridische screening nieuwsbrieven

Een juridische screening van je nieuwsbrieven is een optie die je kunt inkopen als je je nieuwsbrieven door mij laat maken. Hierover heb ik afspraken gemaakt met een jurist. Dit kan relevant zijn als je over gezondheid schrijft. Je kunt deze juridische screening als optie inkopen als je Mailchimp of MailerLite gebruikt en je nieuwsbrieven…

Lees verder Juridische screening nieuwsbrieven

ruo yu fang

Met juridische screening

Ik laat al jaren mijn nieuwsbrieven door Judith maken en ik laat mijn blog door Judith onderhouden. Hier heb ik de juridische screening bij ingekocht. Dit bevalt me uitstekend want het geeft me rust doordat ik weet dat al mijn teksten netjes geplaatst worden en dat ze aan de wetgeving voldoen. Ruo Yu Fang, Ontspannen …

Met juridische screening Lees meer »

Ben je per ongeluk op deze pagina gekomen en wil je eigenlijk iets heel anders? Hier vind je alles over Mailchimp, dus je vindt daar ook wat je zoekt.

Judith minicursus MailChimp

Judith de Vries

E-mail specialist

Mailchimp expert en MailerLite expert

Scroll naar boven